Якубович

18.05.2020 - 22.05.2020

Українська мова



Українська література

В. Чемерис “Вітька + Галя ,або Повість про перше кохання”


Зарубіжна література




Англійська мова

Контроль письма



Німецька мова



Алгебра

№846,836 (1,2) - на 18 травня.


Геометрія

ст.177-теорема, задача 1 - переписати і вивчити - на 21 травня.


Всесвітня Історія 

Опрацювати записи у зошиті


Біологія




Фізика




Хімія

Контрольна робота
Завдання відправити на ел. адресу ulynaglysh@gmail.com

 Інформатика 




Основи здоров'я




Трудове навчання 





Мистецтво

Повторити вивчений матеріал.


Фізична культура


Виконання вимог тижневого рухового режиму:
Фізичні вправи протягом дня:
  • ходьба на місці з високим підніманням стегна;
  • вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
  • вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
  • вправи в упорі лежачи на підлозі;
  • вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
  • вправи для м’язів черевного преса;
  • вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
  • вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів


12.05.2020 - 15.05.2020

Українська мова




Українська література

В. Чемерис “Вітька + Галя ,або Повість про перше кохання”


Зарубіжна література

1. Підготуватися до контрольної роботи.




Фізика 


Електричний струм у металах.
Електричний струм в розчинах електролітів.
п. 36,37.
Вправа 36(1), 37(4).


Англійська мова

Контроль читання


Геометрія

   №920-повторити 1-6 - на 14 травня.



Географія



Хімія




Інформатика




Основи здоров'я




Трудове навчання 





Мистецтво

Підручник ст. 182-193. 
Поміркуйте, як творчість Великого Кобзаря вплинула на українську культуру, зокрема музику?


Фізична культура


Виконання вимог тижневого рухового режиму:
Фізичні вправи протягом дня:
  • ходьба на місці з високим підніманням стегна;
  • вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
  • вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
  • вправи в упорі лежачи на підлозі;
  • вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
  • вправи для м’язів черевного преса;
  • вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
  • вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів


04.05.2020 - 08.05.2020

Українська мова

Однорідні члени речення,узагальнювальні слова .
Підготуватися до самостійної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=sP5w_xOoX0Y



Українська література

В. Чемерис “Вітька + Галя ,або Повість про перше кохання”



Зарубіжна література


1.       Підготуватися до написання контрольної роботи.

Фізика 
Робота і потужність електричного струму.
Споживачі електричного струму: електричні лампи, електронагрівальні прилади. Закон Джоуля-Ленца.
Коротке замикання. Плавкі запобіжники.
п. 33,34,35.
Вправа 33(1), 34(1,2), 35(1).




Англійська мова

 Підготуватися до контролю читання.


Алгебра

ст.179 - усні відповіді на питання, №813 (1,2,3) - на 4 травня.


Геометрія

       ст.167-теорема, мал.231, №889,893,ст.171-теорема, мал.237,, №911(1),915 - на 7 травня.



Всесвітня історія 

Повторити §19


Біологія


Географія

Параграф 52-54


Хімія

Опрацювати параграф 33,34. Підручник ст.18 впр.4. Переглянути відео 
https://youtu.be/V1OfNOLtpPo


Інформатика




Основи здоров'я




Трудове навчання 

Робота і потужність електричного струму.
Споживачі електричного струму: електричні лампи, електронагрівальні прилади. Закон Джоуля-Ленца.
Коротке замикання. Плавкі запобіжники.
п. 33,34,35.
Вправа 33(1), 34(1,2), 35(1).




Мистецтво


Переглянути фільм «Роксолана» https://www.youtube.com/watch?v=tDNyTt_VZaE . Підготувати письмовий відгук до нього.


Фізична культура


Виконання вимог тижневого рухового режиму:
Фізичні вправи протягом дня:
  • ходьба на місці з високим підніманням стегна;
  • вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
  • вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
  • вправи в упорі лежачи на підлозі;
  • вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
  • вправи для м’язів черевного преса;
  • вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
  • вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів

27.04.2020 -30.04.2020

Українська мова

Однорідні члени речення,узагальнювальні слова .
Скласти 5 речень за формулами
https://www.youtube.com/watch?v=sKkkTjevpMs
Скласти 5 речень з однорідними членами речення і узагальнювальними словами.


 

Українська література

Ю.Винничук. Місце для дракона



Зарубіжна література                 

1. Читати «Дон Кіхот» М. де С. Сааведри.

Англійська мова

Підручник Впр 5 (письмово) стр202


Алгебра 

ст.179 - письмові відповіді на питання, ст. 178 таблиця переписати - на 27 квітня


Геометрія

ст.138 - усна відповідь на питання 1, ст. 149 (№4), №722 (1) - на 30 квітня




Хімія

Опрацювати параграф 32. Підручник ст.180 впр.4. Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

Біологія


Географія
Параграф 49 - 51.



Інформатика



Основи здоров'я




Мистецтво

Підручник ст. 176-181.
Переглянути фільм «Роксолана» https://www.youtube.com/watch?v=tDNyTt_VZaE . Підготувати
письмовий відгук до нього.


    Трудове навчання


    Завдання. Уважно розглянути банк-даних виробів аналогів.
    Обрати один із варіантів за основу
    . В домашніх умовах із доступних матеріалів виготовити подібний виріб.
    Зробити фото того, як ви використовуєте свою гру.
    Звіт про виконання (фото) викласти .
    Про спосіб подання звіту повідомити вчителя у предметних групах
    Вайбер. 
       https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgi0ckD6wnoxJu6vS-zJSGRxRiMl3sy0h2dUpfDXNKlVs4lBf5SfTfgrIiu0d4MDTaroKaackcTAXb1xliu2OqX0OCG6bhfjmsORxI3AhFZFb9DquroXzBJVKfme2V-KLPwaW_r9M-rMbY/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA3.png

    21.04.2020 -24.04.2020

    Українська мова

    Однорідні члени речення,узагальнювальні слова .
    https://www.youtube.com/watch?v=-uNbqPz51B8
    Скласти 5 речень з однорідними членами речення і узагальнювальними словами.



    Українська література



    Зарубіжна література                 

    1. Створити презентацію про кохання Ромео і Джульєтти.
          

    Англійська мова

    Підручник Впр 2 (усно) стр 185-186

    Геометрія

    ст.138 - письмові відповіді на питання 1, N712,714.-на 23 квітня


    Географія 



    Хімія

    Опрацювати параграф 28,29. Підручник ст.161 впр.5

    Біологія


    Інформатика


    Основи здоров'я




    Мистецтво

    Підручник ст.156-163. 

    Назвати основні ознаки романтизму в музиці. Відповідь записати в зошит.


      Трудове навчання





      13.04.2020-15.04.2020

      Українська мова

      Однорідні члени речення.


      https://subject.com.ua/lesson/mova/8klas_1/8klas_1.files/image008.jpg
      https://subject.com.ua/lesson/mova/8klas_1/8klas_1.files/image009.jpg
       Опрацювання таблиці.
      РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ МІЖ ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ РЕЧЕННЯ

      Кома ставиться
      Приклади
      Між однорідними членами речення, якщо вони з'єднані не сполучниками, а лише перелічувальною інтонацією
      Птахи, рослини, тварини — усі вітали весну. (О. Донченко)
      Між однорідними членами речення, якщо вони з'єднані єднальними або розділовими сполучниками, що повторюються
      В саду у Сашка росли і вишні, і сливи, і груші, але найбільшу увагу привертала розкішна яблуня. (О. Десняк)
      Кома завжди ставиться, коли однорідні члени речення з'єднані протиставними сполучниками
      Слово не стріла, а глибоко ранить. (Нар. творч.)
      Якщо в одному ряду є однорідні члени речення, з'єднані інтонацією і сполучником
      У цій країні вони знайшли все: повагу, любов, спокій, і мирне небо, і зоряні ночі, і добрих людей. (А. Шиян)


      Письмове завдання

      Спишіть речення, вставляючи сполучники. Визначте, якими частинами мови виражені однорідні члени речення.

      Шумить, ... шепче, ... тривожить зрадливий дощ із-за кутка. (М. Рильський) Силуети гір ... випливали, ... ховалися за сіткою весняного дощу. (Ю. Японський) Спадає сніг повільно ... терпеливо. Біліють крила ниви ... душі. (Д. Павличко) ... слави здобути, ... живим бути. (Т. Шевченко) ... ... сором, ... ... гнів опанував його серце? (Панас Мирний) Селяни знають, ... не королі, що є Енциклопедія Землі. (С. Стриженюк) Се був страшний, безтямно смілий ... кровожадний войовник, Бурунда-бегадир, суперник у славі з Кайданом. (І. Франко)

      Довідка: і, і; то ... то; й, і; або ... або; чи то ... чи то; а; і.



      Зарубіжна література                 


            
      1. Розгадати кросворд (https://learningapps.org/4708566) та надіслати фото із відповідями.


      Англійська мова

      Підручник Впр 3 (письмово) стр 183


      Алгебра

      ст.172: відповіді на питання(1-5)повторити,N794(1,3), ст 162 (4,5).-на27 квітня


      Геометрія

      ст.138 - письмові відповіді на питання 1, N712,714.-на 23 квітня



      Географія 

      Підготуватися до контрольної роботи.
      Прочитати параграфи 32 - 48.




      Мистецтво

      Підручник 146-150.
      Знайти цікаву цитату, як приклад літературного романтизму. Записати в зошит.


        06.04.2020-10.04.2020

        Українська мова

        Самостійна робота (односкладне речення)
        1.     Завдання: розділити речення в три колонки.
        Означено – особові речення
        Неозначено – особові речення
        Двоскладні речення
        1 – Як одягалися в давнину. 2 – На чиїх раменах стоїмо. 3 – Вона підкорила Європу. 4 – За що цінують дуб? 5 – Про що розповідають кольори? 6 – Бережімо багатства природи. 7 – Чого не знайдеш в Україні? 8 – Падають зірки. 9 – Як висихають озера? 10 – Коли капають картоплю? 11 – В Україні досліджують атом. 12 – Топчу, топчу ряст.
        2. Завдання: співвіднести речення за типом односкладних речень.
        1.означено – особове
        1.Вік живи – вік учись.
        2.неозначено – особове
        2.Любімо Вітчизну, єдину у світі.
        3.узагальнено – особове
        3.Нас зустрічають хлібом – сіллю.
        4.безособове
        4.Сніг і вітер, ніч зимова.
        5.називне
        5.Світає. Край неба палає.



        Українська література

        В.Дрозд “Білий кінь Шептало”.



        Зарубіжна література                 

        Розгадати кросворд (https://learningapps.org/4708566) та надіслати фото із відповідями.


        Англійська мова

        Підручник Впр 1(а)-письмово,1(б) - усно стр 182-183


        Алгебра

         ст.172: відповіді на питання(1-5)повторити,N794(1,2,3),799(1).


        Геометрія

        ст.163 - письмові відповіді на питання (1-3), N844,848.




        Всесвітня історія


        Підручник С.О Осмоловський §16,письмово укласти порівняльну характеристику заходів Гладстона та Дізраелі


        Географія 

        Прочитати  параграф 48.
        Виконати практичну роботу № 10.

        Хімія

        Вивчити параграф 24,25, ст.138 впр.5


        Біологія

        Тема: Плазуни

        • Загальна характеристика класу Плазуни.
        •  Особливості процесів життєдіяльності та поведінки. 
        • Сезонні явища в житті плазунів.
        • Тренувалтна вправа 
        • Параграф – 19, малюнок ст 79.  ПІДРУЧНИК




        Інформатика



        Основи здоров'я

        Тема: Всебічний розвиток особистості.
        Значення всебічного розвитку для формування особистості молодої людини.
        Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1
        Параграф – 9, 10 ПІДРУЧНИК


        Мистецтво


        Виконати творчу роботу на ст. 155

          Трудове навчання

          Завдання №1. Виконати завдання по першому етапу проектування.
          Організаційно-підготовчий етап виконання проекту
               1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі - проведи міні-маркетингове дослідження.
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfUf063u4DkVA6Y4tS4Pd8Wr9zNpPB4qbNBcXCyBIu9kh1ub54hg1wXH09pQF3evIN8fU8da3kYlMRrjlai4xEZZ3vR50h3QtwiylJ42oACod-CQ_2ZRhadS3FBtyhdaWQUI7Kv-XcUaQ/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA1.jpg
               2. Зверни увагу:
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEho9CsqGL0R8cV-s8ljmmzsXn-PRAblnKakpDGBN3313-FHE-Oiez9H8GcKpNqxaaKESd1bb3OGWNYQYKBXqFKTujSrF9kuxBA6ZZAoqN5F2r_UlUmAajlLtmAvOphotUq4WdQ8hVkHQk4/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA2.jpg

          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUSkSAjrh1Xj6-RVLIQLn8h8v86DAO1gs7Uppt6BUUBU7EtrI9m2kgZPo5YgmvdvFqovRmfnlp8omn5L2uM1OtT8ULL3EPPkGJqwFEefapP4_XhQp7vCVZc_B4LZCrW-KkAr_stYanPUU/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA3.jpg
               3. У відповідних джерелах інформацію знайди щось цікаве про рамки для фото. Наприклад:
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9E04ZW_G0N1uEKgibW8NmHmtcS04mjYvUwGsAeThV6emhbiKVwsaVhJ_wTAyUQLt7D-OFVYK5q_QUh57t9-HXaJgy5zDr6iIHXH3xPC53_YqCB_Tb3KicFikHfsN_BY_REkPQtK4T5bc/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA4.jpg
               4. Пригадай інформацію про методи проектування (фантазування, біоформ, фокальних об'єктів), а також ознайомся з інформацією про новий метод проектування, - "Комбінаторика". Зверни увагу:
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTuVwqZ_1feRNxblhkpH91GlYuzWf77LxdPhhBe6hM3uNgNV_WGtGPVpXQjLNFinshVCmS8xtUa5aznHGo_3ogQVl0uc1XgCr0zlKYOTxR_9TJKyfN9uQvl-eNc6f22S22nZzrLPxaSwk/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA5.jpg

          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidcbce32J2urLaO4_m-dVbxfZ9T69xFbP1FpS4CcB2d-W9-Sv4thEIdE8lYPPNtbfLxyTei6mGyOuPho9H65MJLIsesdYVRBwPyamodRLLYhQrZfWXuKghD3rv_VI3_KzBIdhAIYnROl4/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA6.jpg

          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5uFW8Swlg-lI04puG7RFnvqKl6niuerS9-cawzYOxNFtKAPOqhuvrnfZVlwFa7gaebdWrdfZ7gC6LJeUdXy1CTn-_xKRaSu7iHvUQAyaa1LJIdZgiWfJ3RkhfpxwhtoWdljYqd7klotw/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA7.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-ze4fqXRu_tX_Po5hQXvbd0XhqkuqT-_jJHSqvN7ino1dIGc1anEGx9xKv5FcmNWP8zAA26o3_vgjMeApl-XV1CHD1iH74tM4SLB1_MN29-OGWrBh7sduakohnOePcS7Owduz4_1fYPA/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA8.JPGhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8QAdy4V1LB7bs9I6uKgh2Jl2Dp2IymU576qvO4eXVrXh2veve6ronvmCopYaunC_t8JYZh9UqEQ5KJsNICHfGVd86qY2fooNcyvZKOnB99WX6Pgqksw_RPPRYZwJBGNWcUNFJOH4pJ3M/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA9.JPG
              4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого - створи свій власний банк-даних. Наприклад:
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLiijva-DmJ25IQt3ivkha-ItZ9mPurmjGK5xtGAuk62mF5guHEZO1bYInKyh_96-WZrbvSm1XnzYfzPvFMSXuiI5BhXkOWTiGoUw-jwXOETQOfc04Ub7aFBwHSEl_snba3PrLAp7ZsYQ/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA8.jpg
              5. Зверни увагу:
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJm4iANNnOj2_6ioNqezn76TnerVs-Vl7jyRgXLt9uGFH9HG2Wm4zuON3uZBTNDxRL80sgAw-NhUUr2X38JrSqiFKp_pKnTn_eV7eJOP8sXFYEJe-F8mdWlbPvqrKgEy0z1ramFqD76wI/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA9.jpg
               5. Оглянь уважно свій банк даних, оціни кожну модель-аналог та виконай завдання:
          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-2aCVC4MmI65wWrh4eqpu8gxOg93B6gox16GHMyYt_escE5-Ko7K9ZXAQTedPn8Q13NI6kC_tyFQZY0PEYSW1xyGogjMX1OmMZpzFR_Hjy6sOBje_xbZVEjRogDDN4f_5vsjlGMDZYH4/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA10.jpg

          Додаткові матеріали

          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivadZ9o0NlQ_LQetIlYVoYCIcQmnN9I3WqzwWq_RdtwxN_BlpkVmAJNva1OOCbgv0MncCDbeLcRcEgEIRFy26P3JdnMer2FAQCsJYn4UUaj9xyM1tm6oZZQR6_6U3rrAeTsb1asNHFoYs/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA40.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEho3HQ6xOViQ7neCkxf_xSqbHqKzq7whvnjdrvQmxUesftq-sHpVJzFN5XSUKC2dKEJMiWusKR2-9lCi1Kj0fcTP5AlmrwgQOleK_whekFtHXaBw8EOEzzUP55lPxU2-jmD2gbLw9bFwac/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA41.jpg






          30.03.2020 - 03.04.2020


          Українська мова

          1.Твір –роздум на тему «Традиційні ремесла й промисли українців».
          2. Повні й неповні речення
          §26,впр.289


          Українська література

          Ніна Бічуя “Шпага Славка Беркути” ст.142-176.



          Зарубіжна література

          1. Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=EaMmn_UH4hs&t=6s
          2. Створити мультимедійну презентацію про кохання Ромео і Джульєтти.


          Англійська мова


          Алгебра

          • ст.172   письмові відповіді на питання (1-5),ст 171-172 приклади 2,3 переписати і вивчити. Відеолекція: Квадратні рівняння ( квадратні рівняння, неповні квадратні рівняння, математика С. Вольвач)  N785(1,2,3),787(1,2,3).


          Геометрія

          •  ст.157 - задача 2 переписати і вивчити, ст 158 письмові відповіді на питання (1-9). Відеолекція: Многокутник (4.22, многокутник і його елементи, сума кутів опуклого многокутника, математика С.Вольвач). N817,829,832.



          Історія України

          1.§26,письмово завдання 6 ст.176,переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=T23GxGh4JN4


          Всесвітня історія

          Підручник С.О Осмоловський §16,письмово укласти порівняльну характеристику заходів Гладстона та Дізраелі


          Географія

          1. Прочитати параграф 46 - 47.
          2. Виконати практичну роботу № 9.


          Трудове навчання


          Виготовлення проекту маска для обличчя
          Спосіб № 1: маска з бинта чи марлі

          Для цього знадобиться: бинт, марля, ножиці, нитка з голкою, вата.
          Найпростіший спосіб: візьміть бинт і відріжте від нього 80 сантиметрів. Складіть відріз вчетверо і прошийте по краях. По кутах можна прив'язати 4 зав'язки по 60 см з цього бинта. Якщо можливості прошити маску немає, можна просто прив'язати зав'язки по кутах.
          Щоб зробити захист більш ефективним, всередину можна покласти шар вати, але небагато. Інакше буде важко дихати.
          Якщо є марля, можна скласти прямокутник з трьох шарів марлі, всередину прокласти вату.
          Така маска обов'язково повинна прикривати підборіддя, рот і ніс.
          Важливо: в марлевій/бинтовій масці можна ходити не більше шести годин. Їх можна прати, вийнявши вату, а перед повторним використанням обов'язково добре пропрасувати.
          Спосіб № 2: тканинна маска

          Для цього способу вам знадобиться: квадратний відріз льону або бавовни, два шматка резинки. Розмір підберіть такий, щоб маска щільно охопила ваше обличчя, закривши підборіддя і ніс.
          Розмір тканини приблизно 19 х 38 см.
          Тканину потрібно скласти удвічі і зібрати гармошкою. Краї зігнути і прошити (руками або на швейній машинці), потім пришити резинку.

          Обов’язково прогладити тканину.


          Основи здоров'я


          Тема: Інформаційна безпека.
          Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1
          Параграф – 24,25 ПІДРУЧНИК


          Хімія

          Вивчити параграф 24,25, зробити конспект, ст.138 впр.3


          Біологія

          1. Тема: Земноводні
            • Загальна характеристика класу Земноводні.
            •  Особливості процесів життєдіяльності та поведінки. 
            • Сезонні явища в житті земноводних.
            • Різноманітність земноводних.


          Мистецтво

          • Підручник 112-121. 
            Виготовити овальну рамку для фотографії, придумати для неї декор у стилі рококо (паперопластика).


          Інформатика





          12.03.2020 - 20.03.2020

          Українська мова

          Односкладні речення
          • §20-22,впр.255,257.

          Українська література

          • Ніна Бічуя “Шпага Славка Беркути” ст.142-176.

          Зарубіжна література

          • Вивчити напам’ять сонет Шекспіра або Петрарки (сонет учень обирає самостійно).
          • Прочитати трагедію В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта».

          Англійська мова

          • Підручник - впр 1(с) ст 138, - написати; вправа -2 (а) ст 138,139 - перекласти


          Алгебра

          • ст.156: приклад 1-переписати і вивчити, 
          • ст.157: малюнок 15, приклад 2 -переписати і вивчити, N727.

          Геометрія

          • ст.158 -письмові відповіді на питання (1-9), 
          • ст.156: задача 1 - письмово, N810.

          Історія України

          • §28, укласти таблицю :”Реформи І.Мазепи”

          Назва реформи Зміст

          Всесвітня історія

          Підручник С.О Осмоловський §15

          Географія

          Параграф 38 - 45

          Трудове навчання


          • Випиляти лобзиком кухонну лопатку


          Основи здоров'я

          Тема: Основи самозахисту під час тереристичних актів. Соціальні небезпеки у місцях проживання.



          Хімія


          • §22, 23 ст.132 впр. 6.
          • Вивчити параграф 24,25, зробити конспект, ст.138 впр.3

          Біологія

          Тема: Риби. Значення риб в житті людини. Охорона риб.



          Мистецтво


          • Створити проект «Електронна музика»


          Інформатика


          • Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №35, №36, №37 і законспектувати основні задачі.
          • Якщо не виконані попередні уроки, доробити їх.


          Немає коментарів:

          Дописати коментар