7-а

18.05.2020 - 22.05.2020



Українська мова

І група

  • 19.05 Вигук. Написання вигуків. Параграф 51, с. 196-197 тести
  • 21.05 Контрольна робота з теми «Службові частини мови. Вигук»
ІІ група

  •  Контрольна робота з теми «Службові частини мови. Вигук»
  •  Повторити матеріал за таблицею на classroom.


_______________________________________________________________
І група


ІІ група


_____________________________________________________________
І група
 ІІ група
_______________________________________________________________
І група

ІІ група

  • Повторити матеріал, переглянувши презентацію https://www.youtube.com/watch?v=FLHaOvajAr0
  • Стор.212-214 (опрацювати правила). Вправа 478.
  • Стор.216( повторити «Послідовність розбору прийменника як частини мови»), впр. 481 (останні 3 речення).
_________________________________________________________________
І група
  • Завершити роботу над контрольним переказом.
ІІ група
  • Аналіз к.р.(консультація з учителем щодо незрозумілих питань).
__________________________________________________________________
І група

Параграф 42, вправа 438
Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=fqdE50sIt1Q

ІІ група
  • Підготуватись до к.р. з теми «Прислівник».
  • Параграф 35, впр.455(усно)
__________________________________________________________________
І група

  • Параграф 41, вправа 443.
  • Підготуватись до контрольної роботи , виконавши тести за посиланням join.naurok.ua Код 361615



ІІ група


_________________________________________________________________

І група 

ІІ група

__________________________________________________________________
ІІ група
  • Параграф 34: правила вивчити напам’ять, впр.406,410. Вправа 394(усно), 395(письмово)
І група
  • Параграф 37, вправа 383.
  • Параграф 38, вправа 387.

Українська література

  • Стор.283, пит.10(пис.)
  • Контрольна робота
____________________________________________________________
  • Стор. 283, пит.11 (пис.)
  • «Пісня про рушник» вивчити напам’ять.

______________________________________________________________
  • Стор.262, завд.11(пис.)
  • Стор.269, завд.12(усно)

________________________________________________________________
________________________________________________________________

                                                          https://www.youtube.com/watch?v=eqw0lg4H9rU

_______________________________________________________________
1. Літературний диктант

(Вставте потрібні слова, запишіть лише їх)
1. Фрідріх скопав маленьку грядочку, обгородив її камінням і посіяв …
2. Зробили з паличок … , зв’язали його травою й поставили на грядці.
3. Місто давно не сердилося на … .
4. У Фрідріха теж була … .
5. Ми любили ціляти в нього … .
6. Він саджав нас на коліна та … .
7. Коли зняли його й узяли на руки, то здивувалися, що … .
8. У кінці листопада ми перешли … .
9. Якось посеред грудня я сиділа на вікні й раптом побачила … .
10. Була велика і кошлата, не квітка, а … .
11. Минуло … .
12. Дівчатка дивилися на нас, мов живі, і запитували: …

2. Читати стор.247-249, пит.11(усно).
_________________________________________________________________
  • Вивчити напам’ять В. Симоненко «Лебеді материнства»
  • Виконайте завдання на classroom за повістю “Русалонька з 7 В".
  • Скласти генеологічне дерево роду Кулаківських або Міщенків. (Зразок у classroom ).

_________________________________________________________
  • Вивчити напам’ять поезію В. Симоненка «Лебеді материнства».
  • Дочитати «Русалонька з 7В»; стор.242, пит.12(письмово).

Зарубіжна література

19.05
Корнелія Функе "Чорнильне серце"

20.05
Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ."

На 12.05
  • Світ майбутнього в оповіданні А.Азімова «Фах»
  • Прочитайте і співставте свою відповідь на запитання "Яким бачить майбутнє автор оповідання "Фах" ?"

На 13.05
  • Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» с.256-265

https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html___________________________________________________________________
На 05.05
На 06.05
  • Образ Джорджа Плейтена

________________________________________________________________________

____________________________________________________________________
  • Прочитати оповідання "Чарівна крамниця"
  • Перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Чарівна крамниця" с. 240 (Вкладені файли для тих, хто не має нової книжки https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6VC1HVmxrSlFWZE0/view)

_____________________________________________________________________
На 07.04

На 08.04 
  • 1. Виконати попередні домашні завдання і класну роботу:
А)_тест. Конан Дойл "Пістрява стрічка" (GooglClassroom);
Б) вправу «Закінчи речення», тест «О.Генрі» у GooglClassroom (код 7а fxk2c4l для тих, хто ще не долучився);
В) вивчити поняття НОВЕЛА с.230

_______________________________________________________________
  • Тест. Конан Дойл "Пістрява стрічка" (сервіс GooglClassroom)
  • 2. Переглянути відео: О.Генрі. Біографія. Енциклопедія або опрацювати матеріал підручника с.228-229.
  • 3. Вивчити поняття НОВЕЛА с.230
  • 4. Переглянути буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=goIkUjrlzkk та прочитати новелу О.Генрі «Останній листок»с с.230-236

_____________________________________________________
  • Прочитати оповідання Конан Дойла «Пістрява стрічка».
  • За прочитаним твором А. К. Дойла спробуйте скласти алгоритм «Як написати детектив» або спробуйте написати невеликий детективний твір.

Англійська мова

І група
ІІ група
  • 1. Writing test
  • 2. Перейдіть за посиланням і опрацюйте текст. Випишіть визначні місця Києва. https://drive.google.com/file/d/1dfaxLt9FBI8sY6mIir1oz2X3jrn-GU4X/view?usp=sharing

__________________________________________________________________
І група

  • підготуватись до контролю письма ст. 152 впр. 1, повторити Зворотні займенники, Past Simple, Past Perfect
ІІ група

  • Підготуватися до контролю письма( повторити теми “Places of interest”, “Entertainment”; граматичний матеріал Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Past Continuous Tenses, зворотні займенники myself, herself, themselves…).
__________________________________________________________
І група
  • підготуватися до к.р. з аудіювання
  • ст.. 148-149, в. 1,2, вивчити лексику
ІІ група


___________________________________________________________________
І група
27.04.
  • ст..145-146 вивч. таблиці, ст..147 в.2, 3
  • Підготуватись до к.р. з читання.

ІІ  група
  • Завдання знайдеш за посиланням

____________________________________________________________________
І група
  • Аналіз контрольної роботи. Тема: Фільми
ІІ група

  • Підготуватися до розповіді про улюблений фільм: усна розповідь, презентація, проект.
  • Надіслати написані твори/ презентації/проєкти на скриньку brytan_ira@ukr.net.
___________________________________________________________
І група
«Розважайся. Перегляд фільмів»

Ст.. 138-139, в. 1,2; вивч.слова «Види фільмів» ст.. 138, 139

_____________________________________________________________________

І група
06.04
10.04
  • Ст..127, 5а - за зразком напиши, про випадок, коли ти чи хтось із твоїх рідних був хворий



ІІ група

6 квітня - 10 квітня



  • 1. Перейдіть за посиланням, прослухайте аудіо запис і напишіть, який тип фільму.https://drive.google.com/file/d/1fYBOUHlfAfGA1ET7mmBjQGF7-ELwcKL0/view?usp=sharing (усно)
  • 2. Вивчіть § 7 p.199, перегляньте таблицю с. 146
  • 3. Виконайте впр. 1 с.146 (письмово)
  • 4. Прочитайте і перекладіть текст
My favourite film
I like going to the cinema and I like watching films on TV. My favourite types of films are
comedies, action films and cartoons.
I am into comedies because they make me laugh. But my favorite film is «Harry Potter.
It’s a British-American film based on the novels by J. K. Rowling. I like all parts of this
film. In my opinion that it is the best one and all children and adults love Harry. Daniel
Radcliffe plays Harry Potter
There are many computer drawings and special effects in this film. I think «Harry Potter» is
a very interesting fantasy novel about a magic school and magicians. But we can see friendship
and love in it.
I can watch «Harry Potter» again and again. I watch this film with a great interest.
This film teaches us to be friendly and help other people. I advise you to watch it.
I am into- мені подобається
they make me laugh- вони змушують мене сміятися
film based on the novels by- фільм, оснований на романах автора…
all parts of this film- усі частини фільму
all children and adults- усі діти та дорослі
computer drawings – комп’ютерна графіка
special effects- спецефекти
a magic school and magicians- школа магії та чарівники
see friendship- бачимо дружбу
again and again- знову і знову
with a great interest- з великим інтересом
teaches us to be friendly and help other people- вчить нас бути дружніми і допомагати іншим людям
advise you раджу тобі
________________________________________________________________

І група
Понеділок  
1. Переглянути відео
Past Perfect Tense

2. вивчити таблиці кн. ст.115, 116
3. ст. 117 - 119, в. 3, 4, 7
4. виконайте тест    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=336973

П'ятниця
1. повторити лексику до теми "Візит до лікаря":

Слово
Переклад
1
 dentist
 стоматолог
2
 ask for help
 простити допомоги
3
 catch a cold
 застудитися
4
 cough
 кашель
5
 Examine (a throat)
 оглядати (горло)
6
 feel good/ill/sick
 почувати себе добре/погано
7
 get better
 видужувати
8
 get worse
 погіршуватися
9
 give the first aid
 надавати першу допомогу
10
 have a sore throat
 мати хворе горло
11
 have a tummy ache
 біль у животі
12
 have an earache
 мати хворе вухо
13
 have a backache
 болить спина
14
 have broken arm
 мати поламану руку
15
 have a headache
 мати головний біль
16
 have a high temperature
 мати високу температуру
17
 have a stomachache
 мати біль у шлунку (животі)
18
 have a toothache
 зубний біль
19
 health
 здоров’я
20
 hurt
 боліти, завдавати болю
21
 keep fit
 тримати у формі
22
 feel dizzy/ill
 мати запаморочення/ почув.хворим
23
 Patient
 пацієнт
24
 prescribe
 виписувати ліки, призначати
25
 recover
 видужувати
26
 stay in bed
 Залишатися в ліжку
27
 take care of
 доглядати за
28
 take medicine
 приймати ліки
29
 Touch
 доторкуватися
30
 call (visit) a doctor
 дзвонити (відвідувати) лікаря
31
Break a leg
Зламати ногу
32
Cut a finger
Порізати пальця
33
Check / take the temperature
Виміряти температуру
34
Take a pulse (took)
Перевірити пульс
35
Flu
Грип
36
Sneeze
чхати

2.  ст. 124, в. 1, ст. 125, в. 1, 2
3. пройдіть тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=767312

ІІ група
1. Перейдіть за посиланням, перегляньте відео і назвіть тему уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc8nK1J8NiY&index=76&t=0s&list=PLgQNij_
I-bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
2. Вивчіть слова
a comedy- комедія
a science fiction film –науково-популярний
a cartoon- мультфільм
a historical film- історична драма
a horror film- фільм-жахів
a musical- мюзикл
an action film- бойовик
a thriller- трилер
a romance- романтичний
a western-вестерн (фільм про ковбоїв)
a war film- фільм про війну
2. Виконайте впр. 1 с. 138 (підписати картинки), впр.2 с. 139 (з’єднати слова)
3.Перейдіть за посиланням, перегляньте відео. Оберіть 1 з 5 кінокомпаній і випишіть її назву, засновників, найвідоміші фільми, які були зняті цією кінокомпанією: This is… Its founders (творці) was/were….and….. The most famous films which were acted there are…,….,….
https://www.youtube.com/watch?v=5X74tAlVclA&index=77&list=PLgQNij_I-
bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
4. Пригадайте: which-який, котрий, when-коли, who-хто
5. Виконайте впр. 4 с. 145
6. Вивчіть слова:
entertaining- розважальний
depressing- гнітючий
gripping-захоплюючий
fantastic-чудовий
predictable-передбачуваний
interesting-цікавий
brilliant-чудовий
romantic-романтичний
funny-смішний
awful-жахливий
exciting- захоплюючий
boring-нудний
7. За допомогою 4 прикметників, поданих вище, опишіть 2 фільми (один, який Вам подобається, і один, який Вам не подобається. Назви фільмів можна знайти в інтернеті).

My favourite film is… In my opinion it is….and…
I don’t like… I think this film is….and…_______________________________________________________________
І група
Понеділок. Тема: Візит до лікаря

П’ятниця 

  • Кн.. ст..112-113 в. 2, 3 (пис.)
  • випис. і вивч. Слова ст.. 113 
ІІ група 
  • Повторити §6 с. 205 та опрацювати таблицю на с. 116.2.
  • Читати та складати діалоги (усно) Ex.4 p. 118, скласти 2 діалоги (письмово) Ex. 5 p. 122.
  • Виконати завдання Ex. 1 p.125. 
  • Прослухати аудіозапис (за посиланням нижче) тривалістю 2 хв.35 сек. і виконати завдання, які подаються під час прослуховування. https://www.youtube.com/watch?v=T2wwBbrLL7Y А ще додається аудіоскрипт діалогу.


Німецька мова 

«Ми тут живемо»
  • Повторити ст.. 114 – 130.
  • Підготовка до контрольної роботи.
__________________________________________________________
Тема: «Ми тут живемо»
  • Впр. 2 ст.145
  • Впр. 2 ст. 147

___________________________________________________________
Тема «Ми тут живемо»
  • Впр. 2(b) ст.140
  • Впр. 2 ст. 142

______________________________________________________________
Тема: «Ми тут живемо»
  • Впр. 1 ст.139

_______________________________________________________________

Виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу:

bilyak2@ukr.net

Мобільний зв’язок для отримання консультацій - 0977212544

Тема: «Ми тут живемо»

  • Впр. 6 ст.138 (усно)
  • Впр. 7 ст. 138 (письмово)

_______________________________________________________________ 
Тема: «Ми тут живемо»
  • Впр. 1 ст.134, Впр. 5 ст. 135 (читати і перекладати)
  • Впр. 1 ст. 136 (вивчити слова)

_________________________________________________________________

Тема: «Житло»
  • 1) Впр. 7 ст.131 (письмово)
  • 2) Підготувати проект “Eine Traum Wohnung”
__________________________________________________________________
Тема: «Житло»
  • Впр. 5 ст.128 (прочитати і перекласти)
  • Впр. 1,3 ст. 129-130 (виконати письмово)

Алгебра

14.05 Системи рівнянь з двома змінними. Розв’язування задач.

  • Підготовка до контрольної роботи п.26-29, №1058, №1103,

https://www.youtube.com/watch?v=YYIgOuERD2Y
https://www.youtube.com/watch?v=UOncCleT-yg ,
https://www.youtube.com/watch?v=oKx_rfNfXEc

_____________________________________________________________________
1.27.04 Системи рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв’язування
2.30.04.Розвязування систем лінійних рівнянь методом підстановки.

______________________________________________________________________
23.04 Лінійні рівняння з однією змінною. Рівняння з двома змінними.
  •  Робота  на платформі Gios.


___________________________________________________________________
  • 6.04 Лінійна функція розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи https://www.youtube.com/watch?v=zW7Ecba3Um4
  • 9.04 Контрольна робота.
  • 13.04 Лінійне рівняння з двома змінними. Графік рівняння.Система рівнянь із двома змінними.п.24-26. Д.З.№911, №958, №1011(1,2)

____________________________________________________________________
  • Лінійна функція розв’язування вправ. https://www.youtube.com/watch?v=zW7Ecba3Um4 №1217
  •  Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи. Ст.170 тест«Перевір себе».

____________________________________________________________________

Геометрія

Підручник Бевз
  • 13.05 Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи п.17-21, задачі за готовими малюнками ст.167 рівень Б.
https://www.youtube.com/watch?v=TrLPLuq6LYI&t=327s
https://www.youtube.com/watch?v=icpYg1ms7Nw (мати циркуль та лінійку)
_____________________________________________________________
Підручник Бевз
  • 1. 04.05 Геометричні побудови . Побудова кута рівного даному, бісектриси кута. Поділ відрізка навпіл  https://www.youtube.com/watch?v=TrLPLuq6LYI&t=327s             https://www.youtube.com/watch?v=icpYg1ms7Nw (мати циркуль та лінійку)
  • 2.06.05 Практична робота. Побудова трикутника за стороною і двома прилеглими кутами.
_____________________________________________________________ 
Підручник Бевз
1. 27.04 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло. Дотична до кола. 
  • Розвязування задач за готовими малюнками  ст.167 Б
  • Д.з.Робота на платформі Gios., №812,813
2. 29.04 Геометричні побудови

________________________________________________________________
Підручник Бевз
 22.04 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло.
Дотична до кола.
  • Робота на платформі Gios.
_________________________________________________________________
  • 6.04 Повторення та узагальнення по темі «Рівнобедрений та прямокутний трикутники». Розв’язування вправ.
  •  8.04 Контрольна робота.
  •  13.04 Властивості кола.(конспект) https://www.youtube.com/watch?v=pKsFCg5_nLE
  •  15.04 ст.147 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло. №562,563

__________________________________________________________________

Підручник Бевз

__________________________________________________________________
  • Повторити ᶴᶴ13, 15, 16, ст. 129 виконати тестові завдання письмово.
  • Коло і круг. Прочитати ᶴᶴ 17, вивчити правила, ст.137 давати відповіді на запитання.
  • Розв’язати № 502, 505, 513. https://www.youtube.com/watch?v=QrUvP4QWplI

Історія України

Тема «Історія рідного краю»
  • Підготувати історичне повідомлення

_____________________________________________________________
  • Готуємось до тематичного контролю з теми «Руські удільні  князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство».
  • Повторюємо § 21-24 (автор Гісем)
_______________________________________________________________

Тема «Суспільне і церковне життя. Сільське господарство.
  • Ремесла. Торгівля. Міста, магдебурське право».
  • Читати § 24 (автор Гісем)
  • Дивимось відеоролики:
https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM
https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ

_________________________________________________________________
Тема «Кревська унія 1385 року і українські землі».
_________________________________________________________________
Тема «Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського».
  • Читаємо § 21-22 , с. 188-197 (автор Гісем).

_________________________________________________________________
Тема «Культура Галицько - Волинської держави»

Заповнюємо таблицю:

Галузь культури                                            Основні досягнення, пам’ятки,
Освіта
Наука
Література
Образотворче
мистецтво
Архітектура

  • 4. Створити електронну колекцію, яка представляє культуру Галицько - Волинської держави
  • 5. Фото таблиці та електронну колекцію відправити на електронну адресу: bamburova_oks@ukr.net
  • 6. Готуємось до усної відповіді під час зустрічі на уроці на платформі ZOOM.
________________________________________________________________
Практичне заняття:«Зовнішня політика Данила Романовича. Коронація»/ «Данило Романович - будівничий Галицько-Волинської держави»). 
  • Готуємо усне повідомлення.
  • Читаємо: §19 (підручник О.Гісем)
  • Дивимось відеоролик за посиланням :https://www.youtube.com/watch?v=Hc4lC8eWUlk

Всесвітня історія

Тема «Середньовічна Індія. Делійський султанат»
  • Читати §30 (автор Пометун)

_______________________________________________________
Тема «Середньовічне суспільство Індії ».

  • Читати § 30 (автор Пометун)
_________________________________________________________
Тема «Держава і суспільство у середньовічному Китаї».

  • Читати § 29 (автор Пометун)

_________________________________________________________
Тема «Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії».
  • Читаємо §28 (автор Пометун).

__________________________________________________________
Тема «Монгольське панування. Новгородська боярська республіка».
  • Читаємо §26 (автор Пометун)

___________________________________________________________
Тема «Раннє Відродження. Гуманізм»
  • Читаємо: §24, авт. Пометун
  • Дивимось відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=njiWOrM7Eao
  • Готуємось до усної відповіді під час зустрічі на уроці на платформі ZOOM.
____________________________________________________________

Тема «Архітектура і мистецтво»

Географія

  • п 62, підготуватися до контрольної роботи, повтр. п.57-62 Бойко, п.6-13-Пестушко
  • Контрольна робота

__________________________________________________________

  • п. 58, підр В.М.Бойко  п.8, підр В.Ю.Пестушко Тести
  • п.59. підр.В.М.Бойко  п.9,10. В.Ю.Пестушко

__________________________________________________________________
  • 1)Бойко В.М. - § 54, 55, 56, повтр. §43-53 ;Пестушко В.Ю - § 64, повтр. §46-63
  • 2)Описати на вибір одну з країн Азії.
  • 3)Підготуватися до тематичного контролю

____________________________________________________________
Підручник Бойко В.М. 
  • Дослідження: Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі (стр. 219);
  • §50, Завд 6 стр. 223.

Підручник Пестушко В.Ю. 
  • §59, 60 (План дослідження скину у вайбер);
  • §61
______________________________________________________________
  • 1.БойкоВ.М. - 1)§46, 47, 48  
  • Завдання - В зошиті скласти таблицю по природних зонах Євразії.
  • 2.Пестушко В.Ю. - 1)§53, 54, 55;    2)§56, 57, 58
  • Завдання - В зошиті скласти таблицю по природних зонах Євразії.
_________________________________________________________________


  • Підручник - В.Ю.Пестушко - §50, 51,52,53
  • Підручник - В.М. Бойко - § 45, 46
  • Заповнити таблицю у зошитах "Характеристика кліматичних поясів"

Основи здоров'я

Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1



  • Хвороби цивілізації.  (неінфекційні захворювання). Параграф 25.

  • Соціальні чинники ризику хвороб цивілізації

  • Переглянути - ВІРТУАЛЬНА БЕСІДА   

  • Запиши свої думки та висновки чи поради, щодо отриманої інформації.

___________________________________________________________

Фізика

  • Переглянути вказану презентацію
  • Впр.17, ст.243

_____________________________________________________
  • Прочитати ст.244-245
  • Впр.16 на ст.243

_______________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §36
  • Розглянути розв’язану задачу на ст. 256.
  • Впр. 36(2,3,)

________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §34-§35
  • Розглянути розв’язані задачі на ст. 224, 231.
  • Впр. 34(3,4), впр.35(2)

_________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §32
  • Впр. 31(2,3), впр.32(3,6)

__________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §30-§31
  • Розглянути розв’язані задачі на ст.202, ст.206

________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити формули та правила §31-§32
  •  Виконати вп. 32(1,5)

_________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §28-§30.
  • Розглянути задачу з поясненням на ст.185.
  • Виконати вп.28(7), вп.29(9), вп 30(4).

_________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §26-§27.
  • Розглянути задачі з поясненням на ст.172 та ст.178.
  • Виконати вп.26(2-3), вп.27(2-4).

Хімія

13.05.2020
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона води від забруднення.
Прочитати § 25, повторити §22-§24, підготуватися до контрольної роботи, переглянути навчальні відео



 https://www.youtube.com/watch?v=HHdWONB-fzU

 

06.05.2020
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
Прочитати § 24 № 4, 6 ст. 164 https://m.youtube.com/watch?v=4yuy7P6AnQc

29.04.2020
Повторити § 23
Оформити практичну роботу
Переглянути навчальний фільм

22.04.2020
Повторити § 23 № 8 ст. 159

08.04.2020
Прочитати § 23 4, 6 ст. 159

 


01.04.2020

Прочитати § 22 № 3, 7 ст.154

Біологія

  • 1. Вивчити матеріал по темі «Співіснування організмів в угрупуваннях» (параграф 53).
  • 2. Опрацювати матеріал по темі «Основи охорони природи» (параграф 54) Підготуватись до виконання тесту по темі «Організм і середовище»

____________________________________________________________
  • Вивчити матеріал по темі «Ланцюги живлення і потік енергії» (параграф 52)
  • Опрацювати матеріал по темі «Співіснування організмів в угрупуваннях» (параграф 53).

_____________________________________________________________
  • Повторити параграфи 42 – 50. Пройти тести на сторінці 221.
  • Підготуватись до контрольної роботи по темі «Поведінка тварин». Контрольна робота по темі «Поведінка тварин».

______________________________________________________________
  •  Вивчити матеріал по темі «Соціальна поведінка тварин» (параграфи 48).
  •  Опрацювати матеріал по темі «Комунікація тварин» (параграф 49).

_______________________________________________________________
  • Вивчити матеріал по темі «Форми поведінки тварин» (параграф 45).
  • Опрацювати матеріал по темі «Репродуктивна і соціальна поведінка тварин» (параграфи 46 - 47).

________________________________________________________
  • Вивчити матеріал по темі «Поведінку тварин у природі та методи її вивчення» (параграф 42). 
  • Опрацювати матеріал по темі «Вроджена і набута поведінка тварин» (параграф 43).
__________________________________________________
Обов’язкове

Творче
  • Створити запитання до 41 параграфу (використовуючи сервіс Learningapps).
  • Зробити карту понять до 40 параграфу (використовуючи сервіс MindMeister).

Додаткове
  • Будь ласка, зареєструйтесь на сайті mozaBook та mozaWeb (безкоштовно). Тут є українські електронні підручники, 3D-презентації, відео та ілюстрації, інструменти й ігри (дуже цікаво і пізнавально). Перегляньте матеріал по темі.
__________________________________________________
Обов’язкове
  • Підготуватись до контрольної роботи по темі "Процеси життєдіяльності тварин" (повторити параграфи 28 - 36), опрацювати матеріал з зошита.
  • Вивчити матеріал по темі "Подразливість. Розмноження і розвиток тварин" (параграф 37 - 39).
Додаткове
  • Провести спостереження за домашніми улюбленцями. Описати їх поведінку (рефлекси).
На вибір
  • Опрацювати рубрики "Цікаво!" і "Для допитливих і кмітливих" сторінки підручника 116- 180.
  • Переглянути віртуальний 3D – Тур Зоологічним музеєм Львівського національного університету ім. І. Франка) https://museums.lnu.edu.ua/zoology/3d-tour/

Інформатика


Завдання
7 -a клас
 Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №23-24, законспектувати основні задачі.
18 Березень 2020 р.
Python
 Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки  №25-26 і законспектувати основні задачі.
1 Квітень 2020 р.
Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №27 і законспектувати основні задачі.
8 Квітень 2020 р.
 Об'єднатися в групи і розпочати роботу над дослідницьким проектом  шодо вирішення певної проблеми міста, школи, держави. Оформити презентацію проекта згідно зразка https://docs.google.com/presentation/d/1ZoaOwALF2GiTMa45K78Uc-TzqAVo3C6t6kRuDaxyr_8/edit?usp=sharing
15 Квітень 2020 р.
Проект
Завершити роботу над дослідницьким проектом  шодо вирішення певної проблеми міста, школи, держави. Оформити презентацію проекта згідно зразка https://docs.google.com/presentation/d/1ZoaOwALF2GiTMa45K78Uc-TzqAVo3C6t6kRuDaxyr_8/edit?usp=sharing
22 Квітень 2020 р.
Компетентнісні задачі. Excel. Текстові величини   https://youtu.be/SgmLrYw6hcg
29 Квітень 2020 р.
Компетентнісні задачі
Компетентнісні задачі. Excel. Математичні функції  https://youtu.be/fIPRib3m8xU
6 Травень 2020 р.
Компетентнісні задачі. Excel. Іменовані діапазони https://youtu.be/mKzw1UxVEyI
13 Травень 2020 р.
Компетентнісні задачі. PowerPoint Презентація "Годинник".  Відеодемонстрація https://youtu.be/-fMx2zn_qO0
20 Травень 2020 р.
Повторення вивченого
27 Травень 2020 р.

Основи здоров'я

Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1

  1. Найближче оточення дитини. Параграф 24
  2. Переглянути натисни   ТУТ   та дати відповідь на питання письмово


Трудове навчання

Об’єкт проектної діяльності. Столова білизна.
1. Виготовлення та оздоблення виробу.

2. Переглянути відео https://youtu.be/nRLt3o-BNUA
________________________________________________________________
Дівчата:
Об’єкт проектної діяльності. Столова білизна.
  • 1. Визначення місця розташування візерунка на виробі.
  • 2. Способи розміщення візерунку на виробі.
  • 3. Переглянути відео https://youtu.be/nRLt3o-BNUA

__________________________________________________________________
Хлопці
  • завдання знайдете за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1J33jyFxlRnCMN2kmJKwE4C-Fs8o7N72WzH-dwKAzjis/edit?userstoinvite=stanislavv1808@gmail.com&ts=5ea1a836

Дівчата:
Об’єкт проектної діяльності. Столова білизна.
  • Послідовність виконання вишивальних швів.
  • Переглянути відео https://youtu.be/nRLt3o-BNUA
________________________________________________________________________
Хлопці
  • завдання знайдете за посиланням
__________________________________________________________________________
Хлопці


_____________________________________________________________________
Хлопці:

  • Виготовлення проекту маска для обличчя

Спосіб № 1: маска з бинта чи марлі
Для цього знадобиться: бинт, марля, ножиці, нитка з голкою, вата.
Найпростіший спосіб: візьміть бинт і відріжте від нього 80 сантиметрів.
Складіть відріз вчетверо і прошийте по краях. По кутах можна прив'язати 4
зав'язки по 60 см з цього бинта. Якщо можливості прошити маску немає,
можна просто прив'язати зав'язки по кутах.
Щоб зробити захист більш ефективним, всередину можна покласти шар
вати, але небагато. Інакше буде важко дихати.
Якщо є марля, можна скласти прямокутник з трьох шарів марлі, всередину прокласти
вату.
Така маска обов'язково повинна прикривати підборіддя, рот і ніс.
Важливо: в марлевій/бинтовій масці можна ходити не більше шести годин.
Їх можна прати, вийнявши вату, а перед повторним використанням
обов'язково добре пропрасувати.
Спосіб № 2: тканинна маска
Для цього способу вам знадобиться: квадратний відріз льону або бавовни,
два шматка резинки. Розмір підберіть такий, щоб маска щільно охопила
ваше обличчя, закривши підборіддя і ніс.
Розмір тканини приблизно 19 х 38 см.
Тканину потрібно скласти удвічі і зібрати гармошкою. Краї зігнути і прошити
(руками або на швейній машинці), потім пришити резинку.
Обов’язково прогладити тканину.
________________________________________________________________
  • Доробити проект "Шкатулка"
  • Виконати тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJu_M2u13qp6JV7RX5tJUGQbOqBXVQMsyD6zDP15-KiJqmlQ/viewform
Дівчата: робота над виробом.

Музичне мистецтво 

  • Створити проект «Святкова та розважальна музика»
__________________________________________________________________

___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
  • Вивчити пісню «Червона рута» https://www.youtube.com/watch?v=71czPTLm4Zo
  • Переглянути музичну казку «Казка про музичні інструменти». Написати в зошит, про які музичні інструменти розповідається в цій казці… https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs

_______________________________________________________________________
  • Повторити пісню О. Злотника «Музика рідного дому». https://www.youtube.com/watch?v=R-RmgOSzK30
  • Переглянути мультфільм «Пригоди капітана Врунгеля» . Підготувати письмовий відгук про нього.  https://www.youtube.com/watch?v=JwPTStU3Ubg
________________________________________________________________________
  • Вивчити пісню О. Злотника «Музика рідного дому». https://www.youtube.com/watch?v=R-RmgOSzK30
  • Переглянути мюзикл «Собор Паризької Богоматері»

Образотворче мистецтво

12.05
Переглянути відео за посиланням
Творче завдання : засвоїти нетрадиційну техніку малювання гілочки розквітлого бузку.


__________________________________________________
05.05.2020
Відділ культури Яворівської РДА закликає усіх творчих учнів взяти участь у конкурсі малюнків на тему "Збережу природу від пожеж"(техніка виконання довільна, формат А3, А4).
Фото робіт відправите у групу для оцінювання та відбору до 7 травня.
Переможці будуть урочисто нагороджені цінними призами та подяками 1 червня 2020 р.
в РНД "Сокіл", де й буде розміщена виставка кращих малюнків учасників.
_______________________________________________
    14.04.2020
  • Переглянути відео за посиланням

  • Створити власну писанку-мальованку акварельними фарбами та маркерами.
_________________________________________________________________________
  • Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xkqi1D2MQLo
  • Творче завдання: самостійно створити малюнок у вказаній техніці, використовуючи холодну гаму кольорів.
_______________________________________________________________
  • Основні стилі сучасного світу: класичний, романтичний, спортивний, фольклорний та їх різновиди.
  • Творче завдання: створити ескіз сучасного одягу , використовуючи традиційні українські народні мотиви.


Фізична культура 

Виконання вимог тижневого рухового режиму:
Фізичні вправи протягом дня:
  • ходьба на місці з високим підніманням стегна;
  • вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
  • вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
  • вправи в упорі лежачи на підлозі;
  • вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
  • вправи для м’язів черевного преса;
  • вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
  • вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів
https://vseosvita.ua/library/domasni-zavdanna-z-fizicnoi-kulturi-108630.html
________________________________________________________________________
















Немає коментарів:

Дописати коментар