18.05.2020 - 22.05.2020
Українська мова
I група( Бий О.Б.)
§45,вправа 526,527
§45,вправа 526,527
II група (Ліхута О.В.)
$45,.впр 526.527
Українська література
Повторити вивчений матеріал.Підготуватись до підсумкової контрольної роботи.
Повторити вивчений матеріал.Підготуватись до підсумкової контрольної роботи.
Зарубіжна література
Англійська мова
Німецька мова
1. Робочий зошит Впр 2 ст 99.Підготуватися до контролю письма.Лексичний і граматичний матеріал теми : «Природа», «Вільний час», «Свята та пори року», «Німеччина і Україна ».
2. Розповідати про Німеччину і Берлін.
Робочий зошит ст 107-108.
Математика
1) виконати
до 19.05.2020р. Повторити все про відсотки;
2) виконати
до 20.05.2020р. № 1634, 1636, 1640;
3) виконати
до 22.05.2020р. № 1645, 1648;
4) виконати
до 25.05.2020р. № 1654, 1656.
Історія
1. Прочитати
§28
Природознавство
19.05.2020
Тема: « Заповідники, заказники,
національні парки та їх значення для збереження природи Землі».
1. Прочитати § 48.
2. Повторити § 45 – 48.
21.05.2020
Тема: « Підсумковий урок теми: « Людини
на планеті Земля».
Інформатика
Основи здоров'я
Трудове навчання
Музичне мистецтво
Повторити вивчені пісні.
Фізична культура
Виконання вимог тижневого рухового режиму:
- Ранкова гігієнічна гімнастика
http://e-rANOK.cOM.uA/uPLOAD/b134055U_kOMPLEKSNI-zANJATTJA_sTARSHA-gRUPPA_dEMO.pDF
Фізичні вправи протягом дня:
- ходьба на місці з високим підніманням стегна;
- вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
- вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
- вправи в упорі лежачи на підлозі;
- вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
- вправи для м’язів черевного преса;
- вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
- вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів
Виконання вимог тижневого рухового режиму:
- Ранкова гігієнічна гімнастика
http://e-rANOK.cOM.uA/uPLOAD/b134055U_kOMPLEKSNI-zANJATTJA_sTARSHA-gRUPPA_dEMO.pDF
- ходьба на місці з високим підніманням стегна;
- вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
- вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
- вправи в упорі лежачи на підлозі;
- вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
- вправи для м’язів черевного преса;
- вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
- вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
12.05.2020 - 15.05.2020
Українська мова
I група
§§43-44, вправа 510, 516
§§43-44, вправа 510, 516
II група
$45,.впр 518.519
Українська література
ст.249, завдання 1-3.
Напишіть власне закінчення повісті "Сіроманець" (до 1с.)
Знайдіть та запишіть приказки про вовка..
Напишіть власне закінчення повісті "Сіроманець" (до 1с.)
Знайдіть та запишіть приказки про вовка..
Зарубіжна література
1.
Намалювати трьох персонажів
повісті-казки Туве Янсон «Комета прилітає» та написати їх коротку
характеристику. (на 12.05)
2.
Підготуватися до контрольної
роботи (за творами Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» та Туве Янсон
«Комета прилітає»). (на 14.05).
1.
Намалювати трьох персонажів
повісті-казки Туве Янсон «Комета прилітає» та написати їх коротку
характеристику. (на 12.05)
2.
Підготуватися до контрольної
роботи (за творами Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» та Туве Янсон
«Комета прилітає»). (на 14.05).
Англійська мова
1) РЗ
ст..106
2) ст. 194 в. 1
Вивчити слова:
1. When – wen- коли
2. Where - weə- де
3. What – wo:t - що, який
4. Travel - подорожувати
5. Collect information about places-
збирати інформацію про місця
6. Prepare for a trip-
готуватися до подорожі
7. Take photos of different places
–
робити фото різних місць
8. Teach a lot of new things-
навчати багато нових речей
9. Would like to- хотів
би/хотіла б
10.
Visit-
відвідувати
11.
Alone-
сам
3) підготуватися до к.р. з письма,
повторити ст. 184,185,187, фрази «Орієнтація у місті», Past Simple
Німецька мова
1.Україна-моя Батьківщина.
Впр 3 ст 136
2. Київ-столиця України.
die Kathedrale -собор
die Sophienkathedrale – Софіївський собор
die Andreaskirche – Андріївська церква
besichtigen- відвідувати
empfehlen- рекомендувати
in erster Linie- Насамперед
Впр 2 ст 144
Робочий зошит Впр 2 ст.105.
Впр 3 ст 136
2. Київ-столиця України.
die Kathedrale -собор
die Sophienkathedrale – Софіївський собор
die Andreaskirche – Андріївська церква
besichtigen- відвідувати
empfehlen- рекомендувати
in erster Linie- Насамперед
Впр 2 ст 144
Робочий зошит Впр 2 ст.105.
Математика
1) виконати до 13.05.2020р. §44 № 1596, 1599, 1602;
2) виконати
до 15.05.2020р. §44, № 1604, 1609, 1613;
3) виконати
до 18.05.2020р. ст. 272-273, № 1-4,8.
Історія
1. Прочитати
§27
1. Прочитати
§27
Природознавство
12.05.2020
Тема: « Екологічні проблеми та їх
розв’язання».
Прочитати § 46.
14.05.2020
Тема: « Охорона природи. Червона книга
України».
1. Прочитати § 47.
2.Практична
робота «Складання Червоної книги своєї місцевості».
Інформатика
Основи здоров'я
Трудове навчання
Музичне мистецтво
Повторити пісню «Мама» https://www.youtube.com/watch?v=VHzDw3rmuEQ
Підібрати фотоілюстрацію до музичного твору.
Образотворче мистецтво
12.05
Переглянути 2 відео за посиланням
Малюнок кульбаби на блакитному тонованому папері
за допомогою виделки + виготовлення забавки з кульбаби
Малюнок кульбаби за допомогою розрізаної картонної трубочки
Творче завдання : засвоїти нетрадиційну техніку малювання квіточок кульбаби .
Фізична культура
Виконання вимог тижневого рухового режиму:
- Ранкова гігієнічна гімнастика
http://e-rANOK.cOM.uA/uPLOAD/b134055U_kOMPLEKSNI-zANJATTJA_sTARSHA-gRUPPA_dEMO.pDF
- ходьба на місці з високим підніманням стегна;
- вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
- вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
- вправи в упорі лежачи на підлозі;
- вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
- вправи для м’язів черевного преса;
- вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
- вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
04.05.2020 - 08.05.2020
Українська мова
I група
§§ 42-43, вправа 501,508
II група
$44,.впр 516
Українська література
Урок позакласного читання.
Оксана Сенатович «Малий Віз» (прочитати).
Зарубіжна література
1. Опрацювати біографію Туве Янсон та скласти анкету
письменниці (письмово). Підручник, ст. 243-246. (на 05.05)
2. Прочитати уривки повісті-казки «Комета прилітає» Туве
Янсон (ст. 246-251). Виписати приклади реального і фантастичного. (на 07.05).
Англійська мова
1) РЗ ст. 100-101
2)підготуватися до к.р. з аудіювання
3) РЗ ст. 102
Німецька мова
1. Підготуватися до контролю читання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=675034
2. Підготуватися до контролю аудіювання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=675034
2. Підготуватися до контролю аудіювання.
Математика
1) виконати до 05.05.2020р. № 1544, 1545;
2) виконати до 06.05.2020р. §43, № 1550,
1554;
3) виконати до 08.05.2020р. §43, № 1561, 1568;
4) виконати до 12.05.2020р. §42, № 1571, 1574;
Історія
1.Повторити §25
2. Прочитати §26
Природознавство
05.05.2020 Тема: « Підсумковий урок теми: « Земля як
планета».
07.05.2020 Тема: « Людина – частина природи».
Прочитати
§ 45.
Інформатика
Дати
|
Завдання
5-б клас
|
|
18
Березень 2020 р.
|
Нa сайті ITKnyga електронні
уроки №25, 26-27.
|
Scretch
|
1
Квітень 2020 р.
|
Нa сайті ITKnyga електронні
уроки №28-29.
|
|
8
Квітень 2020 р.
|
У текстовому редакторі Ворд описати свою
родину. Згадати дідусів та прадідусів, бабусь та прабабусь. Створити емблему родини у Ворд або Пейнт.
|
Проект
|
15
Квітень 2020 р.
|
Створити родинне дерево. Інструкція за
посиланням https://youtu.be/DY_B9rhyKzw
|
|
22
Квітень 2020 р.
|
Створити фотоальбом родини
|
|
29
Квітень 2020 р.
|
Створити таблицю з етапами свого життя
|
|
6
Травень 2020 р.
|
Створити кросворд про свою родину, своє
місто Інструкція
|
|
13
Травень 2020 р.
|
Захист проекту
|
|
20
Травень 2020 р.
|
Узагальнення знань. Тести
|
|
27
Травень 2020 р.
|
Повторення вивченого
|
Основи здоров'я
1. Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1
Трудове навчання
Дівчата:
Об’єкт проектної діяльності.
Виготовлення іграшки.
1. Робота над виробом
2. Завершення роботи над виробом.
3. Оцінка результатів проектної діяльності.
Хлопці:
Завдання. Уважно розглянути банк-даних виробів
аналогів. Обрати один із варіантів за основу. В домашніх умовах із доступних
матеріалів виготовити подібний виріб. Зробити фото того, як ви використовуєте
свою гру. Звіт про виконання (фото) викласти . Про спосіб подання звіту
повідомити вчителя у предметних групах Вайбер.
Банк-даних виробів-аналогів:
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Відділ культури Яворівської РДА закликає
усіх творчих учнів прийняти участь у конкурсі малюнків
на
тему "Збережи природу від пожеж"(техніка виконання -довільна,
формат А 3 або А4). Фото робіт відправите у групу для оцінювання, а
оригінали кращих робіт ваші батьки передадуть до школи .
Переможці будуть урочисто нагороджені
цінними призами та подяками 1 червня 2020 в РНД "Сокіл", де й буде
розміщена виставка кращих малюнків учасників.
Фізична культура
Виконання вимог
тижневого рухового режиму:
- Ранкова гігієнічна гімнастика
http://e-rANOK.cOM.uA/uPLOAD/b134055U_kOMPLEKSNI-zANJATTJA_sTARSHA-gRUPPA_dEMO.pDF
Фізичні вправи протягом
дня:
- ходьба на місці з високим підніманням стегна;
- вправи для розвитку гнучкості ( в положенні
стоячи, сидячи, лежачи);
- вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
- вправи в упорі лежачи на підлозі;
- вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним
положенням рук);
- вправи для м’язів черевного преса;
- вправи для розвитку сили( вправи з гантелями,
еспандером)
- вправи для правильної постави (утримування легких
предметів на голові).
Розширений комплекс
вправ для різних груп м'язів
27.04.2020 - 30.04.2020
Українська мова
I група
с.210 -213. Вправа 482 (написати листа)
§ 42,права 497
II група
$42, 43.впр 503.512
Українська література
Знайдіть і випишіть описи природи з оповідання Г.Тютюнника
"Дивак"
Зарубіжна література
Англійська мова
1) ст.. 191 в. 3
(вибрати 4 об’єкти і вказати шлях), вивчити фрази
2) ст. 192 в.
4, 5
Підготуватись до к.р.
з читання.
Німецька мова
1. Федеративна Республіка Німеччина
Deutschland -Німеччина
die Ukraine - Україна
Österreich -Австрія
die Schweiz- Швейцарія
die USA -США
England -Англія
Frankreich-Франція
die Lage –місце розташування
das Nachbarland – сусідня країна
die Flagge-прапор
die Hauptstadt -столиця
die Bundesrepublik - Федеративна Республіка
der Einwohner -житель
in der Mitte Europa- в середині Європи.
Впр 5 ст.135; Робочий зошит Впр 1,2 ст 96, Впр 3ст.98.
Deutschland -Німеччина
die Ukraine - Україна
Österreich -Австрія
die Schweiz- Швейцарія
die USA -США
England -Англія
Frankreich-Франція
die Lage –місце розташування
das Nachbarland – сусідня країна
die Flagge-прапор
die Hauptstadt -столиця
die Bundesrepublik - Федеративна Республіка
der Einwohner -житель
in der Mitte Europa- в середині Європи.
Впр 5 ст.135; Робочий зошит Впр 1,2 ст 96, Впр 3ст.98.
Математика
1) виконати до 28.04.2020р. §42, № 1500,
1502, 1508;
2) виконати до 29.04.2020р. № 1514, 1521,
1525;
3) виконати до 04.05.2020р. № 1534, 1536,
1538.
Історія
Прочитати §25
Природознавство
28.04.2020
Тема: « Взаємозв’язки між організмами. Співіснування й угруповання
організмів».
1. Прочитати §
43.
2. Записати в
зошиті два ланцюги живлення.
30.04.2020
Тема: « Екосистеми».
1. Прочитати §
44.
2. Підготуватися до
контрольної роботи по § 33 – 44.
Інформатика
Основи здоров'я
Трудове навчання
Музичне мистецтво
Передати зміст твору за допомогою образотворчого
мистецтва.
Образотворче мистецтво
Відділ культури Яворівської РДА закликає
усіх творчих учнів взяти участь у конкурсі малюнків на тему "Збережу
природу від пожеж"(техніка виконання довільна, формат А3, А4).
Фото робіт відправите у групу для
оцінювання та відбору до 7 травня.
Переможці будуть урочисто нагороджені
цінними призами та подяками 1 червня 2020 р.
в РНД "Сокіл", де й буде
розміщена виставка кращих малюнків учасників.
Фізична культура
Виконання вимог тижневого рухового режиму:
- Ранкова
гігієнічна гімнастика
http://e-rANOK.cOM.uA/uPLOAD/b134055U_kOMPLEKSNI-zANJATTJA_sTARSHA-gRUPPA_dEMO.pDF
Фізичні вправи протягом дня:
- ходьба
на місці з високим підніманням стегна;
- вправи
для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
- вправи
для м’язів рук, ніг, тулуба;
- вправи
в упорі лежачи на підлозі;
- вправи
у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
- вправи
для м’язів черевного преса;
- вправи
для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
- вправи
для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів
21.04.2020 - 24.04.2020
Українська мова
І група
§41, вправа 483
II група
Українська література
Скласти план до
оповідання Г.Тютюнника «Дивак»
Зарубіжна література
1. Скласти кросворд на 10 запитань за твором Л. Керролла
«Аліса в Країні Див» (Особливу увагу звернути на грамотність запитань. Роботу
можна виконувати у паперовому чи електронному варіанті, художньо оформляти).
2. Прочитати у підручнику (ст. 232-237) про Марину
Цвєтаєву та її поезію «Книги в обкладинках червоних».
Англійська мова
Тема: Місто
Повторити слова до
теми
Ст.187, вивчити
слова, ст.. 188 в. 2
22.04
Повторити слова до
теми
Ст.187, вивчити
слова, ст.. 188 в. 2
24.04
Ст. 189 в. 1, опиши
своє місто (що де знаходиться, чого немає…)
Німецька мова
1. Погода весною і літом.
das Schneeglöckchen- пролісок
das Maiglöckchen -конвалія
das Veilchen - фіалка
der Lieblingsmonat- улюблений місяць
hell- світлий
das Thermometer- термометр
prima- чудовий
kühl -прохолодний
schwül - задушливий
regnerisch-дощовий
sonnig -сонячний
viel Spaß- багато задоволення
Робочий зошит Впр1-6 ст. 89-90, Впр1,2,3 ст. 92-93
2. -підготуватися до контрольної роботи
-повтрорити лексичний матеріал ст. 106, 109, 111, 115, 117, 119,122, 124, 126.
Робочий зошит ст. 94-95.
1. Погода весною і літом.
das Schneeglöckchen- пролісок
das Maiglöckchen -конвалія
das Veilchen - фіалка
der Lieblingsmonat- улюблений місяць
hell- світлий
das Thermometer- термометр
prima- чудовий
kühl -прохолодний
schwül - задушливий
regnerisch-дощовий
sonnig -сонячний
viel Spaß- багато задоволення
Робочий зошит Впр1-6 ст. 89-90, Впр1,2,3 ст. 92-93
2. -підготуватися до контрольної роботи
-повтрорити лексичний матеріал ст. 106, 109, 111, 115, 117, 119,122, 124, 126.
Робочий зошит ст. 94-95.
Математика
1) виконати до 23.04.2020р. ст. 243-244, № 1-8
2) виконати до
24.04.2020р. № 1495, 1496;
3) виконати до 27.04.2020р. Повторити
множення і ділення дробів.
Історія
1)§22(письмово завдання
1,3 ст.157)
2) )§23,повторити §21-23
Природознавство
1.Прочитати § 41, 42.
2. Практичне заняття.
Створити презентацію про різноманітність організмів у
різних середовищах існування.
Музичне мистецтво
Передати зміст твору за допомогою образотворчого
мистецтва.
Інформатика
22/04/2020 Створити фотоальбом родини
Основи здоров'я
Трудове
навчання
Дівчата
Хлопці
Уважно розглянути банк-даних виробів аналогів. Обрати
один із варіантів за основу. В домашніх умовах із доступних матеріалів
виготовити подібний виріб. Зробити фото того, як ви використовуєте свою гру.
Звіт про виконання (фото) викласти . Про спосіб подання звіту повідомити
вчителя у предметних групах Вайбер.
Банк-даних виробів-аналогів:
Образотворче
мистецтво
13.04.2020 - 17.04.2020
Українська мова
І група
§§ 40,41. вправа 472,482
переглянути презентацію за посиланням:
ІІ група
Українська література
ст.215-222, завдання 1,2,3,11
(письмово)
Зарубіжна література
1. Пригадати зміст казки Л.
Керролла «Аліса в Країні Див».
2. Вигадати цікаву
пригоду, яка могла б трапитися з Алісою (усно).
3. Підготуватися до написання
контрольного твору (14.04.)
Англійська мова
13.04
І група
«Орієнтація в місті»
1. Виписати і вивч.
слова - ст. 185,
2. ст.184 в. 1,
2, 3
14.04
І група
Ст. 185-186 в. 5,6
ІІ група
«Орієнтація в місті»
1. Виписати і вивч.
слова - ст. 185,
2. ст.184 в. 1,
2, 3
15.04
ІІ група
Ст. 185-186 в.
5,6
Німецька мова
1. Погода
Робочий зошит Впр 1, 4 ст. 88
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=1Vrk13YeVns
1. Погода
Робочий зошит Впр 1, 4 ст. 88
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=1Vrk13YeVns
Математика
1)
виконати до 14.04.2020р. §41, № 1473, 1479;
2) виконати до 15.04.2020р.
№1483, 1489;
3)виконати до 21.04.2020р.Повторити
множення і ділення дробів.
_______________________________________________________________________
Історія
§22, письмово завдання 1,3 стр 157
_____________________________________________
Природознавство
Тема: « Наземно – повітряне середовище
життя організмів».
Прочитати § 40.
Музичне мистецтво
Переглянути "Do-Re-Mi" з мюзиклу
Р. Роджерса "Звуки музики"
Інформатика
Основи здоров'я
Трудове
навчання
Дівчата.
Тема:Виготовлення м’якої іграшки
1. Вибір об’єкта праці.
2. Види м’яких пласких іграшок.
3. Підібрати матеріали для виготовлення м’якої пласкої
іграшки.
4. Інструменти та пристосування для виготовлення м’якої
іграшки.
Хлопці.
______________________________________________
Образотворче
мистецтво
Переглянути відео за посиланням
Створити власну писанку-мальованку.
Писанкарство з того, що є вдома. Частина 3 (6-7 класи).
Малюнок на писанці акварельними фарбами та маркерами.
06.04.2020 - 10.04.2020
Українська мова
І група
§40, впр.472, 475.
ІІ група
$40,впр 476
Українська література
Повторити відомості із
творчості Т. Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала (підготуватись до контрольної роботи)
Зарубіжна література
1. Написати відгук про
улюблену книгу (5-10 речень). (Виконати до 09.04)
Англійська мова
06.04
Ст.. 168, в. 4
07.04
Outdoor activities
08.04
Ст.. 168, в. 4
10.04
Ст.. 171, в. 2
Німецька мова
1. Im Zoo (В зоопарку)
der Zoo -зоопарк
der Tierpark- зоопарк
der Eisbär- полярний ведмідь
Впр 2 ст.115 (підручник)
Робочий зошит Впр 1, 2, 3 ст.79-80
2. Наші тварини (Unsere tiere)
die Milch-молоко
freundlich - доброзичливий
die Ziege-коза
die Meise - синиця
der Rabe - ворон
der Kuckuck- зозуля
die Beine - ніжки
die Ohren - вуха
die Augen-очі
Робочий зошит Впр 1, 2, 3 ст. 85-86.
der Zoo -зоопарк
der Tierpark- зоопарк
der Eisbär- полярний ведмідь
Впр 2 ст.115 (підручник)
Робочий зошит Впр 1, 2, 3 ст.79-80
2. Наші тварини (Unsere tiere)
die Milch-молоко
freundlich - доброзичливий
die Ziege-коза
die Meise - синиця
der Rabe - ворон
der Kuckuck- зозуля
die Beine - ніжки
die Ohren - вуха
die Augen-очі
Робочий зошит Впр 1, 2, 3 ст. 85-86.
Математика
1) виконати до 07.04.2020р. §40, № 1425,
1427;
2) виконати до 08.04.2020р. Прочитати §41
3) виконати до 10.04.2020р. §41, № 1440,
1442;
4) виконати до 13.04.2020р. §41, № 1457,
1462;
Історія
1)§21;письмово укласти таблицю:
“Повість минулих літ”
|
“Галицько-Волинський літопис”
|
“Слово о полку Ігоревім”
|
|
Час створення, про які роки
розповідає
|
|||
Про яких діячів згадано
|
|||
Які події описані
|
Природознавство
07.04. 2020 Тема: « Умови життя
на планеті Земля. Чинники середовища».
09.04. 2020 Тема: «
Різноманітність середовищ життя. Пристосування організмів до життя в кожному з
них ».
Прочитати § 38, 39.
Музичне мистецтво
Вивчити гаївку «Шум» https://www.youtube.com/watch?v=JDjqwLyZ0I8
Прослухати аудіоказку на мотив балету С. Прокоф’єва «Попелюшка».
https://www.youtube.com/watch?v=4GHAterWSxM&t=211s …Підготувати письмовий відгук до твору.
Прослухати аудіоказку на мотив балету С. Прокоф’єва «Попелюшка».
https://www.youtube.com/watch?v=4GHAterWSxM&t=211s …Підготувати письмовий відгук до твору.
Інформатика
08/04/2020 На наступний раз. Ворд. Проект "Моя родина".
- У
текстовому редакторі Ворд описати свою родину. Згадати дідусів та
прадідусів, бабусь та прабабусь.
- Створити
емблему родини у Ворд або Пейнт.
- Результати
завантажит на сайт IT-knyga
Основи здоров'я
1. Дитина в автономній
ситуації. Параграф 26
- Ризики побутового
травмування, телефонного та телевізійного шахрайств, проникнення в
оселю зловмисників.
-
1. Намалювати малюнок
- "Правила безпеки вдома"
Трудове
навчання
Дівчата.
Виготовлення писанки
Хлопці.
Завдання №1. Виконати завдання по першому
етапу проектування.
Спираючись на власні знання
та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Для
цього:
1. Дай у зошиті відповіді на запитання:
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті серветниці?
- З яких матеріалів можна виготовити серветницю?
- Чи потрібні в нашому житті серветниці?
- З яких матеріалів можна виготовити серветницю?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий,
оригінальний, міцний і так далі...).
2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб
з допомогою методу фантазування. Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут:
" Для створення нових
та оригінальних виробів майстер своєї справи використовує способи
проектування, які допомагають виготовити по-справжньому щось цікаве та
оригінальне. Нижче ти отримаєш інформацію про метод
фантазування.
". А тепер можна і трішки пофантазувати та
намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює тільки наша
фантазія.
Отже, перед кожним з нас є
фантастичні, незвичні та оригінальні «Серветниці».
3. Після завершення малюнка коротко опиши у
зошиті свою фантастичну ідею.
4. Використовуючи різноманітні джерела інформації,
знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого.
Увага! Якщо
важко самостійно знайти інформацію, то можна скористатися загальним «Банком даних виробів-аналогів». Ті, що тобі сподобаються (4-5
фото чи більше за бажанням) скопіюй собі на комп'ютер або мобільний пристрій.
Ці фото знадобляться нам для подальшої роботи.
5. Оглянь уважно фото, які ти знайшов сам або
вибрав в нашому спільному електронному банку-даних. Після цього дай у зошиті
відповіді на запитання:
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для
виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для
виготовлення?
- Який виріб ти обрав би для виготовлення на уроці
трудового навчання?
6. Зроби у зошиті висновок:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
-
Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
Зразок робочого зошита подаю.
Трудове навчання 5
Розробити проектну
документацію по проекту та роздрукувати її.
Серветниця
І. ОРГАНІЗАЦІЙНО –
ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
1.1 Визначення теми проекту
Яка ідея допоможе тобі визначитись із темою проекту?
Запиши результати
обдумування.
· Яке призначення твого
виробу?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
· За який час ти
плануєш його виготовити?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
· Які матеріали є в
наявності?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
· На якому обладнанні
та з якими інструментами ти вже можеш працювати?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
(вкажи назву проектованого виробу)
1.2 Формулювання мети
та очікуваних результатів роботи над проектом
- Яку мету ти поставив
перед собою?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.3 Проведення досліджень, спрямованих на вибір
об’єкта проектування та доцільність його виготовлення
- Зроби на чернетках зарисовки
майбутнього виробу, покажи їх друзям, учителям, рідним. Поцікався їхніми
думками з приводу створення моделі; залиши позитивні й негативні відгуки, а
також нові пропозиції:
1.4 Історико – технічна довідка про об’єкт
проектування
- відшукай та запиши
(розвиток форми, різновиди використаних матеріалів та інструментів для його
виготовлення, особливості конструктивних елементів),,,
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.5 Пошук виробів – аналогів
Фото або рисунок моделі№1
|
Фото або рисунок моделі№2
|
Фото або рисунок моделі№3
|
Фото або рисунок моделі№4
|
- Оціни характерні
особливості виробів – аналогів
Модель №1
________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Модель №2
________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Модель №3
________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Модель №4
________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
- Оціни вироби –
аналоги (5 балів)
№№
|
Показники якості
|
Модель №1
|
Модель №2
|
Модель №3
|
Модель №4
|
1
|
Оригінальність та естетичність
зовнішнього вигляду
|
||||
2
|
Зручність і безпечність у
використанні
|
||||
3
|
Простота виготовлення
|
||||
Разом
|
1.6. Визначення кращих ідей для їх реалізації в
проекті
- запиши, на твою думку
ідеї для проектування власного виробу
1)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання №2. Уважно розглянути
банк-даних виробів аналогів. Обрати один із варіантів за основу. В домашніх
умовах із доступних матеріалів виготовити подібний виріб. Зробити фото того, як
ви використовуєте свою гру. Звіт про виконання (фото) викласти . Про спосіб
подання звіту повідомити вчителя у предметних групах Вайбер.
Банк-даних виробів-аналогів:
Образотворче
мистецтво
Творче завдання:самостійно створити
власний малюнок, використавши одну із трьох запропонованих технік(набризком,
мазками пензля, губкою).
Фізична
культура
30.03.2020-03.04.2020
Українська мова
І група
1.§§ 37-39, впр. 432, 452, 463
2. Переглянути презентації :
ІІ група
§§ 39, впр.462, 465.
Українська література
1. с. 203 - 211, завдання 1, 2, 3, 11
(письмово).
2. Переглянути презентацію :
Зарубіжна література
1. Скласти кросворд на 10
запитань за твором Л. Керролла «Аліса в Країні Див» (Особливу увагу звернути на
грамотність запитань. Роботу можна виконувати у паперовому чи електронному
варіанті, художньо оформляти).
2. Прочитати у підручнику
(ст. 232-237) про Марину Цвєтаєву та її поезію «Книги в обкладинках червоних».
Англійська мова
Понеділок /
Вівторок Тема: Заняття
назовні
1. кн. ст. виписати
та вивчити слова
1. Sunbathe
2. Ski
3. Go to the camp
4. Stay indoors / at home
5. Gather fruit / vegetables / mushrooms
6. Sleigh
7. go to the forest
8. Play snowballs
9. Skate
10. Build sand castles
11. Go boating
12. Go canoeing
13. Go sailing
14. Go swimming
15. Go camping
16. Go fishing
17. Thermos flask
18. Tent
19. Sleeping bag
20. Torch
21. Compass
22. Gas cooker
23. Trainers
24. Net
25. Rope
|
Засмагати
Кататися на лижах
Їхати в табір
Залишатися всередині / вдома
Збирати фрукти/овочі/
гриби
Кататися на санах
Іти до лісу
Грати в сніжки
Кататися на ковзанах
Будувати замки з піску
Плавати на човні
Плавати на каное
Плавати під вітрилами
Займатися плаванням
Їздити в табір
Ходити на риболовлю
Термос
Намет
Спальник
Ліхтарик
Компас
Газова плита
Кросівки
Сітка
Мотузка
|
2. кн..ст. 162-163 за
зразком утворити по 5 речень до вправ 1, 2, в. 3 пис., в. 4 усно
Вівторок / середа
1. кн.. ст. 164-165
виписати слова
2. в. 2 читати, в. 3
пис.
3. повторити
слова з попереднього уроку
П’ятниця
1. повторити
дієслово Бути в Минулому часі
+ was – був, were –
були - wasn’t - не був, weren’t - не були
Кн.. ст.. 166-167, в.
1, 2, 3
2. виписати у зошит
та вивчити таблицю на ст.. 167
Німецька мова
1. Waldtiere
der Hase-заєць
der Bär -ведмідь
der Wolf -вовк
der Fuchs -лисиця
das Eichhörnchen –білка
der Igel -їжак
der Frosch -жаба
der Vogel -птах
klettern -лазити
fliegen -літати
gefährlich-небезпечний
kann- могти (ІІІ ос. одн від слова können)
Кн ст..110 Впр 3 (письмово), Впр4 ст. 110
(читати), Впр 2 ст.113 (розповідати)
2. Домашні тварини (Haustiere)
Називати та описувати
домашніх тварин
Впр.3 ст.118
Лексика : das Meerschweinchen- морська свинка
der Wellensitich- папуга
der Fisch- риба
der Kanarienvogel- канарка
der Hamster- хом’як
die Schildkröte- черепаха
das Kaninchen- кролик
Впр.3 ст.118
Лексика : das Meerschweinchen- морська свинка
der Wellensitich- папуга
der Fisch- риба
der Kanarienvogel- канарка
der Hamster- хом’як
die Schildkröte- черепаха
das Kaninchen- кролик
Граматика: Множина
іменників. Дієслово „haben“ в Теп. Часі.
Робочий зошит : Впр
1,2 ст.83, Впр 5,6 ст.84
Математика
1)
31.03.2020р. §40, № 1377, 1379;
2)
31.03.2020р. §40, № 1388, 1392;
3)
01.04.2020р. §40, № 1401, 1405, 1407;
4)
03.04.2020р. §40, № 1409, 1412, 1425.
Історія
Прочитати §18;
письмово відповіді на запитання ст.133(3,4
завдання).
Природознавство
31.03 Тема: « Гриби».
1. Прочитати § 35, ст. 152 –
154.
2. Намалювати в зошиті будову гриба ( мал.
110 ).
4. Прочитати § 36 і пригадавши
§ 34 заповнити табличку
Організми
|
Корисні і
потрібні для людини
|
Отруйні
|
Рослини
|
||
Тварини
|
||
Гриби
|
02.04 Тема: « Бактерії».
1. Прочитати § 35, ст. 154 –
155.
2. Намалювати в зошиті форми бактерій (
мал. 116 ).
6. Ст. 156 завдання 8 письмово в зошиті.
Музичне мистецтво
1. Повторити пісню
Марії Бурмаки «Писанка»; зобразити настрій пісні за допомогою образотворчого
мистецтва… https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ
2. Прослухати аудіоказку на мотив балету
П. Чайковського «Лускунчик та мишачий король».
Інформатика
1. Нa
сайті ITKnyga електронні уроки №28- №29.
2. Тим учням, в кого не
виконані попередні уроки, доробити їх.
1. Особливості гасіння
електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Параграф 25
2. Виготовити ватно-марлеву
пов'язку.
Трудове
навчання
Дівчата.
Хлопці.
Образотворче
мистецтво
Творче завдання: самостійно виконати власний малюнок, керуючись вказаною послідовністю та
використовуючи усі необхідні матеріали.
Фізична
культура
17. 03. 2020 - 20. 03.2020
Українська мова
І група
§ 34 -36 Вправи 415, 420, 427
ІІ група
Параграф 38, впр.452, 454, 456
Українська література
- ст.
195-202 (прочитати)
- Виконати
тестові завдання ст. 197-198; ст. 201-202
- Вивчити
напам'ять вірш Павла Тичини "Гаї шумлять..."
Зарубіжна література
1. Переглянути мультиплікаційну версію «Аліси в Країні Див» (https://www.youtube.com/watch?v=INNByQyPu80)
2
2. Скласти сенкани про Алісу, Шаленого Зайця,
Капелюшника та Чеширського Кота.
3. За поданим посиланням знайти розмальовки із завданнями (https://sarnetskatm.blogspot.com/p/blog-page_31.html).
Обрати одну та записати відповіді (При можливості роздрукувати
і вклеїти в зошит).
Англійська мова
Понеділок. Тема: Погода. Одяг.
1. повторити слова «Одяг», вміти писати
1. повторити слова «Одяг», вміти писати
CLOTHES - ОДЯГ
блузка
штани
краватка
джемпер
джинси
жилет
кардиган
колготки
костюм
куртка
спідниця
шкарпетки
пальто
рукавички
сукня
плащ, дощовик
пояс, ремінь
пуловер
сорочка
светр
футболка
сорочка
шарф
шорти
шуба
чоботи
кросівки
сандалії
капці
черевики
піжама
спорт.костюм
купальник
плавки
кепка
капелюх
окуляри
|
blouse
trousers
tie
jumper
jeans
waistcoat
cardigan
tights
suit
jacket
skirt
socks
coat
gloves
dress
raincoat
belt
pullover
shirt
sweater
T-shirt
shirt
scarf
shorts
fur coat
boots
trainers
sandals
slippers
shoes
pyjamas
tracksuit
swimsuit
swimming trunks
cap
hat
glasses
|
2.кн. ст.. 152, в.2, кн.. ст.. 153, в. 3,4
Вівторок / середа
кн.. ст.. 154 - 155 в. 1,2,3 (усно), ст. 156 в.4 (пис.)
П’ятниця
Кн.ст.160 в. 3 (усно) ст.. 160-161 в. 2,6 (пис.)
Вівторок / середа
кн.. ст.. 154 - 155 в. 1,2,3 (усно), ст. 156 в.4 (пис.)
П’ятниця
Кн.ст.160 в. 3 (усно) ст.. 160-161 в. 2,6 (пис.)
Німецька мова
І і ІІ гр.
1.
) Дикі тварини (Wildtiere)
Називати, описувати диких тварин
Впр. 1,3 ст 111-113
Лексика: der Elefant- слон
das Kamel- верблюд
der Affe- жирафа
das Zebra- зебра
das Nilpferd- бегемот
die Giraffe- жирафа
der Papagei- папуга
das Krokodil- крокодил
das Nashorn- носоріг
der Löwe- лев
der Tiger- тигр
gefährlich- небезпечний
Робочий зошит: Впр. 1,2,3 ст.77; Впр.6 ст.78
2) У
селі (Im Dorf)
Називати та описувати свійських тварин.
Впр 3 ст.115, Впр 5 ст.116
Лексика: die Kuh -корова
das Pferd – кінь
das Schaf- вівця
das Huhn- курка
der Hahn- когут
die Katze- кіт
der Hund- собака
das Schwein- свиня
Робочий зошит : Впр 1, 3,4,5 ст. 81-82
Математика
1) 13.03.2020р. §38, № 1310, 1317;
2) 16.03.2020р. §38, № 1328, 1334;
3) 17.03.2020р. §38, № 1337, 1339;
4) 18.03.2020р. §39, № 1357, 1359;
5)
20.03.2020р. §39, № 1363, 1365, 1370;).
Історія
1) §16; відповіді на запитання ст.119
2) §17; завдання 2 ст.126 письмово.
Природознавство
1. Рослини.
§ 34 ст. 147 – 148.
Малюнок намалювати в зошиті і вивчити
будову рослини.
2. Тварини.
§ 34 ст. 148 – 150.
Малюнок намалювати в зошиті і вивчити
будову птаха.
Письмово в зошиті завдання 5 ст. 151.
Письмово в зошиті завдання 5 ст. 151.
Музичне мистецтво
Вивчити пісню Марії Бурмаки
«Писанка»… https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ Послухати
оперу В. А. Моцарта «Чарівна флейта».
Інформатика
1. Нa
сайті ITKnyga електронні уроки №25, 26-27.
2. Тим учням, в кого не
виконані попередні уроки, доробити їх.
Основи здоров'я
2. Пожежна безпека. Параграф 24
3. Намалювати евакуаційні знаки
Трудове
навчання
Дівчата.
1. Підібрати матеріали та
зразок для створення писанки.
2. Створити ескіз писанки.
Хлопці.
1. Доробити проет
«Картинка»
Образотворче
мистецтво
1. Українські писанки.
Символічна мова писанок.
2. Творче завдання:
намалювати великодню писанку, використовуючи традиційні символи ( А4 формат).
Фізична
культура
Виконання вимог тижневого рухового режиму:
- Ранкова гігієнічна гімнастика
http://e-rANOK.cOM.uA/uPLOAD/b134055U_kOMPLEKSNI-zANJATTJA_sTARSHA-gRUPPA_dEMO.pDF
Фізичні вправи протягом дня:
- ходьба на місці з високим
підніманням стегна;
- вправи для розвитку гнучкості (
в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
- вправи для м’язів рук, ніг,
тулуба;
- вправи в упорі лежачи на
підлозі;
- вправи у рівновазі (стійка на
одній нозі з різним положенням рук);
- вправи для м’язів черевного
преса;
- вправи для розвитку сили(
вправи з гантелями, еспандером)
- вправи для правильної постави
(утримування легких предметів на голові).
Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів
30.03.2020-03.04.2020
Образотворче
мистецтво
Творче завдання: самостійно виконати власний малюнок, керуючись вказаною послідовністю та
використовуючи усі необхідні матеріали.
Інформатика
1. Нa
сайті ITKnyga електронні уроки №28- №29.
2. Тим учням, в кого не
виконані попередні уроки, доробити їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар