7-б


18.05.-22.05.2020


Українська мова 


1 група

19.05.

Узагальнення і систематизація про частини мови.
Переписати. Визначити, якою частиною мови виражено звертання. У формі якого відмінка стоїть ця частина мови?Синтаксичний розбір одного речення.



Терпи, козаче, горе, то перепливеш море. Роби, небоже, то й Бог дасть, може. Їж, язик, та не ходи до музик. Скільки, горобчику, не мудруй, а соколом не станеш. Тобі, вовче, кози пасти. Вези, кобило, хоч тобі не мило. Їж, коза, лозу, коли сіна нема. Подивися, козле, у воду на свою вроду. Як не крутись, собако, а хвіст – ззаду. Буває, й ведмідь літає, а теля вовка хапає. Казали, минеться, а воно тільки настає.
Народна творчість.



22.05

Підготовитися до контрольного диктанту
_____________________________________________
Параграф 37,вправа 512,параграф37,впр,524.
______________________________________________

Вивчити сурядні і підрядні сполучники сполучники

а) єднальніі, й, та (=і), ні ... ні. Вони означають поєднання або приєднання:

За Володимира і за його сина Ярослава держава Київська була найсильніша й найелавніша (М. Грушевський).

Летіла зозуля з поля на долину, та й сіла кувати на мою калину (Народна творчість);

б) протиставніа, але, та (=але), проте, зате, однак, які виражають зіставлення або протиставлення:

Життя не має ціни, але воля дорожча за життя (Народна творчість).

Труднощі мучать, зате розуму учать (Народна творчість);

в) розділовіабо, чи, або ... або, чи ... чи, то... то, чи то... чи то, які вказують на несумісність явищ або їхню черговість:

Сполучники підрядності з'єднують залежну частину складного речення з головною.

До сполучників підрядності належать:

1) означальніщо, щоб, неначе, ніби, як:

Нещасна, неправдива людина, що добровільно й легко зрікається рідної мови (Б. Харчук);

2) з'ясувальніщо, як, щоб, ніби, мов:

Я довго стояв на вершині дніпрової кручі і слухав, як сивий невпинно котив свою воду (Л. Первомайський);

3) ступеня і способу діїщоб, що, як, чим, тим, мов, наче, неначе, ніби, ніж:

Цвіте липа так буйно й розкішно, що все місто плаває в задумливому мареві (Ю. Яновський);

4) часуяк тільки, як, коли, поки, щойно, ледве:

Щось несказанно чарівне і зворушливе криється в природі, коли під місяцем бовваніють чи іскряться розмивчастим відливом чубаті полукіпки (М. Стельмах);

5) причиновібо, тому що, через те що, оскільки, у зв'язку з тим що:

Люблю людей землі моєї, бо й я землі моєї син (В. Сосюра);

6) умовніякщо, якби, коли б:

Якби ви знали, паничі, де люди плачуть, живучи, то ви б елегій не творили... (Т. Шевченко);

7) мети: щоб, для того щоб:

Якби мені дістати струн живих, потужну б пісню я на струнах грала (Леся Українка);

8) допустовінезважаючи на те що, хоч, дарма що, хай:

Хоч і зазирало сонце крізь листя старих буків всередину лісу, проте віяло тут прохолодою

(О. Маковей).




2 група 

19.05
 Вигук. Написання вигуків. Параграф 51, с. 196-197 тести

22.05
 Контрольна робота з теми «Службові частини мови. Вигук»


________________________________________________

12.05
Параграф 49. Правопис часток. Вправа 529. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Yx1OadlhfLg

15.05 
Параграф 50. Не, ні з різними частинами мови. Вправа 533. Переглянути відео


_________________________________________
Параграф 47, вправа 503.


 Параграф 48, вправа 515.


________________________________________________________________________

Параграф 45, впр.481. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=67qj9nwARgQ

Параграф 46, вправа486. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MM5ssOue3nE
________________________________________________________________
1 група
Скласти 6 речень з прийменниками.

2 група

Завершити роботу над контрольним переказом.

___________________________________________________________________




І група

Параграф 42, вправа 438
Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=fqdE50sIt1Q

ІІ група
  • Підготуватись до к.р. з теми «Прислівник».
  • Параграф 35, впр.455(усно)
__________________________________________________________________
І група

  • Параграф 41, вправа 443.
  • Підготуватись до контрольної роботи , виконавши тести за посиланням join.naurok.ua Код 361615



ІІ група


_________________________________________________________________

І група 

ІІ група

__________________________________________________________________
ІІ група
  • Параграф 34: правила вивчити напам’ять, впр.406,410. Вправа 394(усно), 395(письмово)
І група
  • Параграф 37, вправа 383.
  • Параграф 38, вправа 387.

Українська література  



19.05
 Контрольна робота з теми  «Ми- українці»


21.05
 Аналіз контрольної роботи
__________________________________________________________________________

А. Малишко. Вірші напам’ять
__________________________________________________________________________

А. Малишко (с.279-280)читати, відповідати на запитання.

А. Малишко «Чому сказати сам не знаю». Один із віршів А. Малишка вивчити напам’ять.

_________________________________________________________________

С.262-270 читати, відповідати на запитання.
За бажанням запитання № 2 з будиночком виконати на додаткову оцінку.

___________________________________________________________________________

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Читати стор.254-262, відповідати на запитання усно. 

______________________________________________________


                                                          https://www.youtube.com/watch?v=eqw0lg4H9rU

_______________________________________________________________
1. Літературний диктант

(Вставте потрібні слова, запишіть лише їх)
1. Фрідріх скопав маленьку грядочку, обгородив її камінням і посіяв …
2. Зробили з паличок … , зв’язали його травою й поставили на грядці.
3. Місто давно не сердилося на … .
4. У Фрідріха теж була … .
5. Ми любили ціляти в нього … .
6. Він саджав нас на коліна та … .
7. Коли зняли його й узяли на руки, то здивувалися, що … .
8. У кінці листопада ми перешли … .
9. Якось посеред грудня я сиділа на вікні й раптом побачила … .
10. Була велика і кошлата, не квітка, а … .
11. Минуло … .
12. Дівчатка дивилися на нас, мов живі, і запитували: …

2. Читати стор.247-249, пит.11(усно).
_________________________________________________________________
  • Вивчити напам’ять В. Симоненко «Лебеді материнства»
  • Виконайте завдання на classroom за повістю “Русалонька з 7 В".
  • Скласти генеологічне дерево роду Кулаківських або Міщенків. (Зразок у classroom ).

_________________________________________________________
  • Вивчити напам’ять поезію В. Симоненка «Лебеді материнства».
  • Дочитати «Русалонька з 7В»; стор.242, пит.12(письмово).

Зарубіжна література 

19.05
Корнелія Функе "Чорнильне серце"

21.05
Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ."

На 12.05

Світ майбутнього в оповіданні А.Азімова «Фах»
Прочитайте і співставте свою відповідь на запитання "Яким бачить майбутнє автор оповідання "Фах" ?" 

На 14.05

Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» с.256-265
https://pidruchnyk.com.ua/649-svtova-lteratura-voloschuk-7-klas.html_


__________________________________________________________________

На 05.05
Айзек Азімов «Фах»https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635

На 07.05
Образ Джорджа Плейтена

______________________________________________________________________

На 28.04Виконайте тестові завдання.

На 30.04 Повторити розділи «Літературний детектив», «Світова новела».

___________________________________________________________
На 21.04
Рюноске Акутагава. "Павутинка"
Завдання:
прочитати новелу"Павутинка";
перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Павутинка".

На 23.04

_____________________________________________________________________

  • Прочитати оповідання "Чарівна крамниця"
  • Перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Чарівна крамниця" с. 240 (Вкладені файли для тих, хто не має нової книжки https://drive.google.com/file/d/0B_P1WvayW_-6VC1HVmxrSlFWZE0/view)

_____________________________________________________________________
На 07.04

На 08.04 
  • 1. Виконати попередні домашні завдання і класну роботу:
А)_тест. Конан Дойл "Пістрява стрічка" (GooglClassroom);
Б) вправу «Закінчи речення», тест «О.Генрі» у GooglClassroom (код 7а fxk2c4l для тих, хто ще не долучився);
В) вивчити поняття НОВЕЛА с.230

_______________________________________________________________
  • Тест. Конан Дойл "Пістрява стрічка" (сервіс GooglClassroom)
  • 2. Переглянути відео: О.Генрі. Біографія. Енциклопедія або опрацювати матеріал підручника с.228-229.
  • 3. Вивчити поняття НОВЕЛА с.230
  • 4. Переглянути буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=goIkUjrlzkk та прочитати новелу О.Генрі «Останній листок»с с.230-236 

 _______________________________________________________________________________
  • Прочитати оповідання Конан Дойла «Пістрява стрічка».
  • За прочитаним твором А. К. Дойла спробуйте скласти алгоритм «Як написати детектив» або спробуйте написати невеликий детективний твір.

Англійська мова

І група

ІІ група 

18-22.05.2020

1. Writing test

2.Перейдіть за посиланням і опрацюйте текст. Випишіть визначні місця Києва.



_____________________________________________________________________________

12.05-15.05



- Підготуватися до контролю письма( повторити теми  “Placesofinterest”, “Entertainment”;  граматичний матеріал PresentSimple, PresentContinuous, FutureSimple, PastContinuousTenses, зворотні займенники myself, herself, themselves…).


1. Підготуватися до контролю аудіювання.

2. Перейдіть за посиланням і виконайте впр. 2 ст. 172



3. Join the link and complete the sentences with Past Simple or Past Continuous.





_____________________________________________________________________________
I. Вивчіть.












1.  Путівник   2. Бути типовим     3. Ходити  по визначних місцях    4. Мистецька галерея   5. Відвідувати музеї     6. Оглянутися       7. Їздити в тур з екскурсоводом   8. Загубитися    9. Робити фотографії

ІІ. Do Ex 1 page 153,Ex. 2 page 154

ІІІ. Перейдіть за посиланням і вивчіть граматичний матеріал.

https://drive.google.com/file/d/1qqb6Ltlh6GhbVnYJCDTcnHIiTOq7XsIG/view?usp=sharing







V. Complete the sentences.(1-9)




_____________________________________________________________________________
- підготуватися до розповіді про газету/журнал:
 усна розповідь, презентація, проект;
- надіслати написані твори/ презентації/проекти на скриньку brytan_ira@ukr.net.
___________________________________________________
  • Завдання знайдеш за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1KS2v7h-NpTVZtkHapvjjaFJ1HYyk2WF3/view?fbclid=IwAR162DSyEHDjDJdzGOIMKbC4PvJk0gCYCNzv8jD4gJUR4JS0OdK3SM1lP-c
_____________________________________________________________________

І група
06.04
10.04
  • Ст..127, 5а - за зразком напиши, про випадок, коли ти чи хтось із твоїх рідних був хворий



ІІ група

6 квітня - 10 квітня



  • 1. Перейдіть за посиланням, прослухайте аудіо запис і напишіть, який тип фільму.https://drive.google.com/file/d/1fYBOUHlfAfGA1ET7mmBjQGF7-ELwcKL0/view?usp=sharing (усно)
  • 2. Вивчіть § 7 p.199, перегляньте таблицю с. 146
  • 3. Виконайте впр. 1 с.146 (письмово)
  • 4. Прочитайте і перекладіть текст
My favourite film
I like going to the cinema and I like watching films on TV. My favourite types of films are
comedies, action films and cartoons.
I am into comedies because they make me laugh. But my favorite film is «Harry Potter.
It’s a British-American film based on the novels by J. K. Rowling. I like all parts of this
film. In my opinion that it is the best one and all children and adults love Harry. Daniel
Radcliffe plays Harry Potter
There are many computer drawings and special effects in this film. I think «Harry Potter» is
a very interesting fantasy novel about a magic school and magicians. But we can see friendship
and love in it.
I can watch «Harry Potter» again and again. I watch this film with a great interest.
This film teaches us to be friendly and help other people. I advise you to watch it.
I am into- мені подобається
they make me laugh- вони змушують мене сміятися
film based on the novels by- фільм, оснований на романах автора…
all parts of this film- усі частини фільму
all children and adults- усі діти та дорослі
computer drawings – комп’ютерна графіка
special effects- спецефекти
a magic school and magicians- школа магії та чарівники
see friendship- бачимо дружбу
again and again- знову і знову
with a great interest- з великим інтересом
teaches us to be friendly and help other people- вчить нас бути дружніми і допомагати іншим людям
advise you раджу тобі
________________________________________________________________

І група
Понеділок  
1. Переглянути відео
Past Perfect Tense

2. вивчити таблиці кн. ст.115, 116
3. ст. 117 - 119, в. 3, 4, 7
4. виконайте тест    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=336973

П'ятниця
1. повторити лексику до теми "Візит до лікаря":

Слово
Переклад
1
 dentist
 стоматолог
2
 ask for help
 простити допомоги
3
 catch a cold
 застудитися
4
 cough
 кашель
5
 Examine (a throat)
 оглядати (горло)
6
 feel good/ill/sick
 почувати себе добре/погано
7
 get better
 видужувати
8
 get worse
 погіршуватися
9
 give the first aid
 надавати першу допомогу
10
 have a sore throat
 мати хворе горло
11
 have a tummy ache
 біль у животі
12
 have an earache
 мати хворе вухо
13
 have a backache
 болить спина
14
 have broken arm
 мати поламану руку
15
 have a headache
 мати головний біль
16
 have a high temperature
 мати високу температуру
17
 have a stomachache
 мати біль у шлунку (животі)
18
 have a toothache
 зубний біль
19
 health
 здоров’я
20
 hurt
 боліти, завдавати болю
21
 keep fit
 тримати у формі
22
 feel dizzy/ill
 мати запаморочення/ почув.хворим
23
 Patient
 пацієнт
24
 prescribe
 виписувати ліки, призначати
25
 recover
 видужувати
26
 stay in bed
 Залишатися в ліжку
27
 take care of
 доглядати за
28
 take medicine
 приймати ліки
29
 Touch
 доторкуватися
30
 call (visit) a doctor
 дзвонити (відвідувати) лікаря
31
Break a leg
Зламати ногу
32
Cut a finger
Порізати пальця
33
Check / take the temperature
Виміряти температуру
34
Take a pulse (took)
Перевірити пульс
35
Flu
Грип
36
Sneeze
чхати

2.  ст. 124, в. 1, ст. 125, в. 1, 2
3. пройдіть тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=767312

ІІ група
1. Перейдіть за посиланням, перегляньте відео і назвіть тему уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc8nK1J8NiY&index=76&t=0s&list=PLgQNij_
I-bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
2. Вивчіть слова
a comedy- комедія
a science fiction film –науково-популярний
a cartoon- мультфільм
a historical film- історична драма
a horror film- фільм-жахів
a musical- мюзикл
an action film- бойовик
a thriller- трилер
a romance- романтичний
a western-вестерн (фільм про ковбоїв)
a war film- фільм про війну
2. Виконайте впр. 1 с. 138 (підписати картинки), впр.2 с. 139 (з’єднати слова)
3.Перейдіть за посиланням, перегляньте відео. Оберіть 1 з 5 кінокомпаній і випишіть її назву, засновників, найвідоміші фільми, які були зняті цією кінокомпанією: This is… Its founders (творці) was/were….and….. The most famous films which were acted there are…,….,….
https://www.youtube.com/watch?v=5X74tAlVclA&index=77&list=PLgQNij_I-
bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
4. Пригадайте: which-який, котрий, when-коли, who-хто
5. Виконайте впр. 4 с. 145
6. Вивчіть слова:
entertaining- розважальний
depressing- гнітючий
gripping-захоплюючий
fantastic-чудовий
predictable-передбачуваний
interesting-цікавий
brilliant-чудовий
romantic-романтичний
funny-смішний
awful-жахливий
exciting- захоплюючий
boring-нудний
7. За допомогою 4 прикметників, поданих вище, опишіть 2 фільми (один, який Вам подобається, і один, який Вам не подобається. Назви фільмів можна знайти в інтернеті).

My favourite film is… In my opinion it is….and…
I don’t like… I think this film is….and…_______________________________________________________________
І група
Понеділок. Тема: Візит до лікаря

П’ятниця 

  • Кн.. ст..112-113 в. 2, 3 (пис.)
  • випис. і вивч. Слова ст.. 113 
ІІ група 
  • Повторити §6 с. 205 та опрацювати таблицю на с. 116.2.
  • Читати та складати діалоги (усно) Ex.4 p. 118, скласти 2 діалоги (письмово) Ex. 5 p. 122.
  • Виконати завдання Ex. 1 p.125. 
  • Прослухати аудіозапис (за посиланням нижче) тривалістю 2 хв.35 сек. і виконати завдання, які подаються під час прослуховування. https://www.youtube.com/watch?v=T2wwBbrLL7Y А ще додається аудіоскрипт діалогу.


Німецька мова 


Виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу:

bilyak2@ukr.net

Мобільний зв’язок для отримання консультацій - 0977212544 


 Тема:  «Ми тут живемо»
           Повторити  ст.. 114 – 130.

            Підготовка до контрольної роботи.

____________________________________________________________



  Тема:  «Ми тут живемо»
1)     Впр. 2  ст.145

2)     Впр. 2 ст. 147 
______________________________________________________________
 Тема:  «Ми тут живемо»
1)     Впр. 2(b)  ст.140
2)      Впр. 2 ст. 142




___________________________________________________________

 Тема:  «Ми тут живемо»

1)     Впр. 1 ст.139
_______________________________________________________________

Тема: «Ми тут живемо»

  • Впр. 6 ст.138 (усно)
  • Впр. 7 ст. 138 (письмово)

_______________________________________________________________ 
Тема: «Ми тут живемо»
  • Впр. 1 ст.134, Впр. 5 ст. 135 (читати і перекладати)
  • Впр. 1 ст. 136 (вивчити слова)

_________________________________________________________________

Тема: «Житло»
  • 1) Впр. 7 ст.131 (письмово)
  • 2) Підготувати проект “Eine Traum Wohnung”
__________________________________________________________________
Тема: «Житло»
  • Впр. 5 ст.128 (прочитати і перекласти)
  • Впр. 1,3 ст. 129-130 (виконати письмово)

Алгебра 

18.05
 ст.249- задача 1 - прочитати, №1177

22.05
ст.251- виконуємо разом 1,2 - переписати
__________________________________________________
на 15.05

 №1057(а), 1059(б),1086(а), 1121(а) 


на 4 травня
 ст.236: приклад переписати, №1087(б), 1083(б) 

на 8 травня

ст.242- прочитати і вивчити,№1121(б),1124(б)

____________________________________________________________________

на 27 квітня



 ст.230: письмові відповіді на питання (1-5), №1059(а), 1055(а) 

на 24 квітня

 ст.217:письмові відповіді на питання(1,2,3),ст 217,218 - виконуємо разом (1,2)-читати,N984(г), 985(б),980(а).- на 24 квітня.

____________________________________________________________________
  • 6.04 Лінійна функція розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи https://www.youtube.com/watch?v=zW7Ecba3Um4
  • 9.04 Контрольна робота.
  • 13.04 Лінійне рівняння з двома змінними. Графік рівняння.Система рівнянь із двома змінними.п.24-26. Д.З.№911, №958, №1011(1,2)

____________________________________________________________________
  • Лінійна функція розв’язування вправ. https://www.youtube.com/watch?v=zW7Ecba3Um4 №1217
  •  Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи. Ст.170 тест«Перевір себе».

____________________________________________________________________

Геометрія 

7-Б клас
Геометрія
1.       13.05 Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. п.17-21, задачі за готовими малюнками ст.167 рівень Б.(ПідручникБевз
).   Підручник Мерзляк19-22, №552,558, 522
 https://www.youtube.com/watch?v=TrLPLuq6LYI&t=327s https://www.youtube.com/watch?v=icpYg1ms7Nw   (мати циркуль та лінійку)








ПідручникБевз

1. 04.05 Геометричні побудови . Побудова кута рівного даному, бісектриси кута. Поділ відрізка навпіл
 https://www.youtube.com/watch?v=TrLPLuq6LYI&t=327s 

https://www.youtube.com/watch?v=icpYg1ms7Nw   (мати циркуль та лінійку)

2.06.05 Практична робота. Побудова трикутника за стороною і двома прилеглими кутами.
_________________________________________________________________

Підручник  Бевз

1. 27.04 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло. Дотична до кола. Розвязування задач за готовими малюнками ст.167 Б     Д.з.Робота на платформі Gios., №812,813
2. 29.04 Геометричні побудови  https://www.youtube.com/watch?v=icpYg1ms7Nw   (мати циркуль та лінійку) Д.з.№600,601

Підручник Мерзляк

1. 27.04 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло. Дотична до кола. Розвязування задач за готовими малюнками ст.167 Б     Д.з.Робота на платформі Gios.,№558
2. 29.04 Геометричні побудови  https://www.youtube.com/watch?v=icpYg1ms7Nw   (мати циркуль та лінійку) п.22 Д.з. побудувати рівносторонній трикутник із стороною 5см, рівнобедрений трикутник із сторонами 5см, 4см.


____________________________________________________________________________
ПідручникБевз

1.     22.04 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло.Дотична до кола. Робота на платформіGios.
Підручник Мерзляк

22.04 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло.Дотична до кола. Робота на платформіGios.

  • 6.04 Повторення та узагальнення по темі «Рівнобедрений та прямокутний трикутники». Розв’язування вправ.
  •  8.04 Контрольна робота.
  •  13.04 Властивості кола.(конспект) https://www.youtube.com/watch?v=pKsFCg5_nLE
  •  15.04 ст.147 Коло вписане в трикутник. Описане навколо трикутника коло. №562,563

__________________________________________________________________

Підручник Бевз

__________________________________________________________________
  • Повторити ᶴᶴ13, 15, 16, ст. 129 виконати тестові завдання письмово.
  • Коло і круг. Прочитати ᶴᶴ 17, вивчити правила, ст.137 давати відповіді на запитання.
  • Розв’язати № 502, 505, 513. https://www.youtube.com/watch?v=QrUvP4QWplI

Інформатика


7-б клас
Завдання
12.03.2020
 Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №23-24, законспектувати основні задачі.
Python
19.03.2020
 Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки  №25-26 і законспектувати основні задачі.
02.04.2020
Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №27 і законспектувати основні задачі.
09.04.2020
 Об'єднатися в групи і розпочати роботу над дослідницьким проектом  шодо вирішення певної проблеми міста, школи, держави. Оформити презентацію проекта згідно зразка https://docs.google.com/presentation/d/1ZoaOwALF2GiTMa45K78Uc-TzqAVo3C6t6kRuDaxyr_8/edit?usp=sharing
Проект
23.04.2020
Завершити роботу над дослідницьким проектом  шодо вирішення певної проблеми міста, школи, держави. Оформити презентацію проекта згідно зразка https://docs.google.com/presentation/d/1ZoaOwALF2GiTMa45K78Uc-TzqAVo3C6t6kRuDaxyr_8/edit?usp=sharing
30.04.2020
Компетентнісні задачі. Excel. Текстові величини   https://youtu.be/SgmLrYw6hcg
Компетентнісні задачі
07.05.2020
Компетентнісні задачі. Excel. Математичні функції  https://youtu.be/fIPRib3m8xU
14.05.2020
Компетентнісні задачі. Excel. Іменовані діапазони https://youtu.be/mKzw1UxVEyI
21.05.2020
Компетентнісні задачі. PowerPoint Презентація "Годинник".  Відеодемонстрація https://youtu.be/-fMx2zn_qO0
28.05.2020
Повторення вивченого

Історія України 

7-Б клас
Історія України
Підручник Гісем О.В §26
Підручник Смолій В.А §32
Підручник Власов В.С §25
7-Б клас
Всесвітня історія
1.Підручник Ліхтей І.М §20
Підручник Пометун О,§28


1.Підручник Гісем О.В §23

Підручник Смолій В.А §29

Підручник Власов В.С §24
___________________________________________________________________________


1.Підручник Гісем О.В §21,22

Підручник Смолій В.А §27,28

Підручник Власов В.С §22,23


___________________________________________________________________________
Тема «Культура Галицько Волинської держави»

Заповнюємо таблицю:

Галузь культури                                            Основні досягнення, пам’ятки,
Освіта
Наука
Література
Образотворче
мистецтво
Архітектура

  • 4. Створити електронну колекцію, яка представляє культуру Галицько - Волинської держави
  • 5. Фото таблиці та електронну колекцію відправити на електронну адресу: bamburova_oks@ukr.net
  • 6. Готуємось до усної відповіді під час зустрічі на уроці на платформі ZOOM.
________________________________________________________________
Практичне заняття:«Зовнішня політика Данила Романовича. Коронація»/ «Данило Романович - будівничий Галицько-Волинської держави»). 
  • Готуємо усне повідомлення.
  • Читаємо: §19 (підручник О.Гісем)
  • Дивимось відеоролик за посиланням :https://www.youtube.com/watch?v=Hc4lC8eWUlk

Всесвітня історія


1.Підручник Ліхтей І.М §19

Підручник Пометун О,§27

_______________________________________________________________________________

1.Підручник Ліхтей І.М §18

Підручник Пометун О,§26

________________________________________________________________________________

Підручник Ліхтей І.М §17, укласти таблицю

Підручник Пометун О,§25,укласти таблицю

Гуситські війни
План
Зміст вимог
Причини гуситських війн

Хід війн

Значення війн


________________________________________________________________________________
Т
ема «Раннє Відродження. Гуманізм»
  • Читаємо: §24, авт. Пометун
  • Дивимось відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=njiWOrM7Eao
  • Готуємось до усної відповіді під час зустрічі на уроці на платформі ZOOM.
____________________________________________________________

Тема «Архітектура і мистецтво»

Географія


1)п 62, підготуватися до контрольної роботи, повтр. п.57-62 Бойко, п.6-13-Пестушко

2)Контрольна робота
___________________________________________________________________________
1).п. 60
    п.61. підр. Бойко В.М
2)п.11,12. 
   п.13 підр. Пестушко В.Ю.

____________________________________________
1).п. 58, підр В.М.Бойко
    п.8,  підр В.Ю.Пестушко
   Тести
2)п.59. підр.В.М.Бойко
   п.9,10. В.Ю.Пестушко
____________________________________________
  1. Бойко п.57, 58
  2. Пестушко п. 6, 7, 8
    На карті знайти всі географічні об'єкти вказані в параграфі

__________________________________________

Завдання на 23.04

1)Бойко В.М. - § 54, 55, 56, повтр.  §43-53
Пестушко В.Ю -  § 64, повтр.  §46-63
2)Описати на вибір одну з країн Азії.
3)Підготуватися до тематичного контролю



Завдання на 24.04



Тематичний контроль

Підручник Бойко В.М. 
  • Дослідження: Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі (стр. 219);
  • §50, Завд 6 стр. 223.

Підручник Пестушко В.Ю. 
  • §59, 60 (План дослідження скину у вайбер);
  • §61
______________________________________________________________
  • 1.БойкоВ.М. - 1)§46, 47, 48  
  • Завдання - В зошиті скласти таблицю по природних зонах Євразії.
  • 2.Пестушко В.Ю. - 1)§53, 54, 55;    2)§56, 57, 58
  • Завдання - В зошиті скласти таблицю по природних зонах Євразії.
_________________________________________________________________


  • Підручник - В.Ю.Пестушко - §50, 51,52,53
  • Підручник - В.М. Бойко - § 45, 46
  • Заповнити таблицю у зошитах "Характеристика кліматичних поясів"

Основи здоров'я

Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1



  • Хвороби цивілізації.  (неінфекційні захворювання). Параграф 25.

  • Соціальні чинники ризику хвороб цивілізації

  • Переглянути - ВІРТУАЛЬНА БЕСІДА   

  • Запиши свої думки та висновки чи поради, щодо отриманої інформації.

___________________________________________________________

Фізика 


1.Переглянути вказану презентацію
2.Впр.17, ст.243

__________________________________________________________

1.Прочитати  ст.244-245
2.Впр.16 на ст.243
__________________________________________________________



1.Прочитати та вивчити правила і формули §36
2.Розглянути розв’язану задачу на ст. 256.
3.Впр. 36(2,3,)

_______________________________________________
1.Прочитати та вивчити правила і формули §34-§35
2.Розглянути розв’язані задачі на ст. 224, 231.
3.Впр. 34(3,4), впр.35(2) 


____________________________________________________


1.Прочитати та вивчити правила і формули §32
2.Впр. 31(2,3), впр.32(3,6) 
_________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §30-§31
  • Розглянути розв’язані задачі на ст.202, ст.206

________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити формули та правила §31-§32
  •  Виконати вп. 32(1,5)

_________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §28-§30.
  • Розглянути задачу з пояснХімія
    7Б клас
    (07.05) Повторити параграф 24. Підготуватись до самостійної роботи (розвязування задач на масову частку розчиненої речовини.)Виконати завдання з підручника ст.159 вп.4,7.
     енням на ст.185.
  • Виконати вп.28(7), вп.29(9), вп 30(4).

_________________________________________________________
  • Прочитати та вивчити правила і формули §26-§27.
  • Розглянути задачі з поясненням на ст.172 та ст.178.
  • Виконати вп.26(2-3), вп.27(2-4).

Хімія

21.05

Контрольна робота

____________________________________________________________________________
14.05

Повторити параграфи 22- 24. Готуємось до контрольної роботи.Орієнтований варіант контрольної роботи у телеграмгрупі.


07.05

Повторити параграф 24. Підготуватись до самостійної роботи (розвязування задач на масову частку розчиненої речовини.)Виконати завдання з підручника ст.159 вп.4,7.
_____________________________________________________________________________ 
30.04

 Опрацювати параграф 24. Робочий зошит ст. 126-127 (с.р). Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=cF98mV062tc

23.04

 Повторити параграф 23. Робочий зошит ст. 114-115 д.з. І-ІІ рівень. Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrM

08.04.2020
Прочитати § 23 4, 6 ст. 159

 


01.04.2020

Прочитати § 22 № 3, 7 ст.154

Біології


1. Вивчити матеріал по темі «Співіснування організмів в угрупуваннях» (параграф 53).
2. Опрацювати матеріал по темі «Основи охорони природи» (параграф 54). Підготуватись до виконання тесту по темі «Організм і середовище»

____________________________________________________________________ 


1.     Вивчити матеріал по темі «Ланцюги живлення і потік енергії» (параграф 52)
2.     Опрацювати матеріал по темі «Співіснування організмів в угрупуваннях» (параграф 53). 

 ___________________________________________________________________

1.     Повторити  параграфи 42 – 50. Пройти тести на сторінці 221. Підготуватись до контрольної роботи по темі «Поведінка тварин».
2.     Контрольна робота  по темі «Поведінка тварин».
 ____________________________________________________________________

1.     Вивчити матеріал по темі «Еволюція поведінки тварин» (параграфи  50). 
2.     Опрацювати матеріал по темі «Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища» (параграф 51). 


__________________________________________________________________________
1.     Вивчити матеріал по темі «Соціальна поведінка тварин» (параграф 48). 
2.     Опрацювати матеріал по темі «Комунікація тварин» (параграф 49). 

________________________________________________________________
  • Вивчити матеріал по темі «Форми поведінки тварин» (параграф 45).
  • Опрацювати матеріал по темі «Репродуктивна і соціальна поведінка тварин» (параграфи 46 - 47).

___________________________________________________________________________
  • Вивчити матеріал по темі «Поведінку тварин у природі та методи її вивчення» (параграф 42). 
  • Опрацювати матеріал по темі «Вроджена і набута поведінка тварин» (параграф 43).
_________________________________________________________________
Обов’язкове

Творче
  • Створити запитання до 41 параграфу (використовуючи сервіс Learningapps).
  • Зробити карту понять до 40 параграфу (використовуючи сервіс MindMeister).

Додаткове
  • Будь ласка, зареєструйтесь на сайті mozaBook та mozaWeb (безкоштовно). Тут є українські електронні підручники, 3D-презентації, відео та ілюстрації, інструменти й ігри (дуже цікаво і пізнавально). Перегляньте матеріал по темі.
__________________________________________________
Обов’язкове
  • Підготуватись до контрольної роботи по темі "Процеси життєдіяльності тварин" (повторити параграфи 28 - 36), опрацювати матеріал з зошита.
  • Вивчити матеріал по темі "Подразливість. Розмноження і розвиток тварин" (параграф 37 - 39).
Додаткове
  • Провести спостереження за домашніми улюбленцями. Описати їх поведінку (рефлекси).
На вибір
  • Опрацювати рубрики "Цікаво!" і "Для допитливих і кмітливих" сторінки підручника 116- 180.
  • Переглянути віртуальний 3D – Тур Зоологічним музеєм Львівського національного університету ім. І. Франка) https://museums.lnu.edu.ua/zoology/3d-tour/

Інформатика

____________________________________________________________
  • (До 03/04/2020) Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №27 і законспектувати основні задачі.
  • Тим учням, в кого не виконані попередні уроки, доробити їх.
    ____________________________________________________________
    1. (До 24/03/2020) Нa сайті ITKnyga виконати електронні уроки №23-24, 25-26 і законспектувати основні задачі.
    2. Тим учням, в кого не виконані попередні уроки, доробити їх.

    Основи здоров'я

    Приєднатися до classroom користуючись ІНСТРУКЦІЯ 1

    1. Найближче оточення дитини. Параграф 24
    2. Переглянути натисни   ТУТ   та дати відповідь на питання письмово


    Трудове навчання


         Завдання. Уважно розглянути банк-даних виробів аналогів. Обрати один із варіантів за основу. В домашніх умовах із доступних матеріалів виготовити подібний виріб. Зробити фото того, як ви використовуєте свою гру. Звіт про виконання (фото) викласти . Про спосіб подання звіту повідомити вчителя у предметних групах Вайбер. 

         Банк-даних виробів-аналогів:

    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnkF7jExX4FhQKqpBrzUpe2TS36fST2R86ZA_aYd9-Ze-QEYoSxjlVudIFEootqGeY2eiL2JfNbAClvaUFEBQ41JvmKMYyoB-BS-Yua563VxZnKtGmVBP6x3CJ5rYTjY1vkoHeVSDmJDU/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA1.png



    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7xO7PESnVQaWxai2D_4orHGelToM54VqkSh9s2kVMB-5qTTtqeAe87C40A_05W0TfSJhPBl4gWCUZU2vQWzT06sykZg3n1zBT-uDGHeqTtLm8ComjrZuU5wGDvTgxN5BRpOFbxJRLztM/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA2.png



    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgi0ckD6wnoxJu6vS-zJSGRxRiMl3sy0h2dUpfDXNKlVs4lBf5SfTfgrIiu0d4MDTaroKaackcTAXb1xliu2OqX0OCG6bhfjmsORxI3AhFZFb9DquroXzBJVKfme2V-KLPwaW_r9M-rMbY/s320/%25D0%25A1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25BA3.png



    ____________________________________________________________________


    Хлопці


    _____________________________________________________________________
    Хлопці:

    • Виготовлення проекту маска для обличчя

    Спосіб № 1: маска з бинта чи марлі
    Для цього знадобиться: бинт, марля, ножиці, нитка з голкою, вата.
    Найпростіший спосіб: візьміть бинт і відріжте від нього 80 сантиметрів.
    Складіть відріз вчетверо і прошийте по краях. По кутах можна прив'язати 4
    зав'язки по 60 см з цього бинта. Якщо можливості прошити маску немає,
    можна просто прив'язати зав'язки по кутах.
    Щоб зробити захист більш ефективним, всередину можна покласти шар
    вати, але небагато. Інакше буде важко дихати.
    Якщо є марля, можна скласти прямокутник з трьох шарів марлі, всередину прокласти
    вату.
    Така маска обов'язково повинна прикривати підборіддя, рот і ніс.
    Важливо: в марлевій/бинтовій масці можна ходити не більше шести годин.
    Їх можна прати, вийнявши вату, а перед повторним використанням
    обов'язково добре пропрасувати.
    Спосіб № 2: тканинна маска
    Для цього способу вам знадобиться: квадратний відріз льону або бавовни,
    два шматка резинки. Розмір підберіть такий, щоб маска щільно охопила
    ваше обличчя, закривши підборіддя і ніс.
    Розмір тканини приблизно 19 х 38 см.
    Тканину потрібно скласти удвічі і зібрати гармошкою. Краї зігнути і прошити
    (руками або на швейній машинці), потім пришити резинку.
    Обов’язково прогладити тканину.
    ________________________________________________________________
    • Доробити проект "Шкатулка"
    • Виконати тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJu_M2u13qp6JV7RX5tJUGQbOqBXVQMsyD6zDP15-KiJqmlQ/viewform


    Трудове навчання 

    Дівчата


    07.05
    Перегляньте відео за посиланням
    https://www.youtube.com/watch?v=irILo8g8Vd0
    Фото робіт відправте у групу до 10 травня

    __________________________________________________________________________
    23.04.2020

    Переглянути відео за посиланням
    Творче завдання: створити власний  дизайн пакувального паперу, використовуючи штампи із овочів( формат А4 абоА3, 
    кольори-довільні)



    Музичне мистецтво 


    Створити проект «Святкова та розважальна музика»
    _______________________________________________

    Повторити пісню  «Чорнобривці». https://www.youtube.com/watch?v=Xun90foUKKA  
    Створити проект «Святкова та розважальна музика»



    _________________________________________________

    Вивчити пісню «Чорнобривці». https://www.youtube.com/watch?v=Xun90foUKKA
    Створити проект «Святкова та розважальна музика»
    _________________________________________________
    _______________________
    Повторити пісню  «Моя планета Земля». https://www.youtube.com/watch?v=5xK8vwZX_Ok
    Прослухати твір Г. Генделя «Музика для королівського феєрверку».  https://www.youtube.com/watch?v=IxhAxKLFH7c .
     ______________________________________________
    _________________________
    Вивчити пісню  «Моя планета Земля». https://www.youtube.com/watch?v=5xK8vwZX_Ok
    Прослухати твір К. Дебюссі «Місячне сяйво».  https://www.youtube.com/watch?v=Vra-6i--nVs. Передати зміст твору за допомогою образотворчого мистецтва.
    __________________________________________________________________________
    • _____________________________________________________________________
    • Вивчити пісню «Червона рута» https://www.youtube.com/watch?v=71czPTLm4Zo
    • Переглянути музичну казку «Казка про музичні інструменти». Написати в зошит, про які музичні інструменти розповідається в цій казці… https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs

    _______________________________________________________________________
    • Повторити пісню О. Злотника «Музика рідного дому». https://www.youtube.com/watch?v=R-RmgOSzK30
    • Переглянути мультфільм «Пригоди капітана Врунгеля» . Підготувати письмовий відгук про нього.  https://www.youtube.com/watch?v=JwPTStU3Ubg
    ________________________________________________________________________
    • Вивчити пісню О. Злотника «Музика рідного дому». https://www.youtube.com/watch?v=R-RmgOSzK30
    • Переглянути мюзикл «Собор Паризької Богоматері»

    Образотворче мистецтво

    12.05
    Переглянути відео за посиланням
    Творче завдання : засвоїти нетрадиційну техніку малювання гілочки розквітлого бузку.

    __________________________________________________
    05.05.2020

    Відділ культури Яворівської РДА закликає усіх творчих учнів взяти участь у конкурсі малюнків на тему "Збережу природу від пожеж"(техніка виконання довільна, формат А3, А4).
    Фото робіт відправите у групу для оцінювання та відбору до 7 травня.
    Переможці будуть урочисто нагороджені цінними призами та подяками 1 червня 2020 р.
    в РНД "Сокіл", де й буде розміщена виставка кращих малюнків учасників.
    _________________________________________________
      14.04.2020
    • Переглянути відео за посиланням

    • Створити власну писанку-мальованку акварельними фарбами та маркерами.
    __________________________________________________________________________
    • Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xkqi1D2MQLo
    • Творче завдання: самостійно створити малюнок у вказаній техніці, використовуючи холодну гаму кольорів.
    _______________________________________________________________
    • Основні стилі сучасного світу: класичний, романтичний, спортивний, фольклорний та їх різновиди.
    • Творче завдання: створити ескіз сучасного одягу , використовуючи традиційні українські народні мотиви.


    Фізична культура

    Виконання вимог тижневого рухового режиму:
    Фізичні вправи протягом дня:
    • ходьба на місці з високим підніманням стегна;
    • вправи для розвитку гнучкості ( в положенні стоячи, сидячи, лежачи);
    • вправи для м’язів рук, ніг, тулуба;
    • вправи в упорі лежачи на підлозі;
    • вправи у рівновазі (стійка на одній нозі з різним положенням рук);
    • вправи для м’язів черевного преса;
    • вправи для розвитку сили( вправи з гантелями, еспандером)
    • вправи для правильної постави (утримування легких предметів на голові).
    Розширений комплекс вправ для різних груп м'язів
    https://vseosvita.ua/library/domasni-zavdanna-z-fizicnoi-kulturi-108630.html
    ________________________________________________________________________
















    Немає коментарів:

    Дописати коментар