10-а


25.05.2020-29.05.2020 

Українська мова

І група


ІІ група


Українська література



Мистецтво


Англійська мова
І та ІІ групи

Алгебра

1) Виконати до 27.05.2020р. No 20.35, 21.39;
2) Повторити пройдений матеріал за 10 клас
                            

Геометрія

Повторити пройдений матеріал за 10 клас

Інтегрований курс "Україна і світ"



Фізика

1.Повторити правила і формули на ст.54
2.Повторити правила і формули на ст.117
3.Повторити правила і формули на ст.147

Хімія

1.Повторити параграфи 48, 49

Біологія

1. Вивчити матеріал по темі «Постембріональний розвиток» (параграф 52)
2. Повторити матеріал по темі «Етапи онтогенезу людини» (параграф 49 - 52).

Географія


Зарубіжна література


Громадянська освіта




Захист Вітчизни



18.05.2020-22.05.2020 


Українська мова
       І група
      18.05 Підготовка до контрольної роботи
      19.05 Контрольна робота з теми «Службові частини мови та вигук»
      21.05 Контрольний диктант
      22.05 Аналіз контрольного диктанту

       ІІ група


Українська література

Мистецтво
      Повторити вивчений матеріал.


Англійська мова
    І група та ІІ групи
      Підготуватись до контролю говоріння (повторити теми «Accidents and Disasters», «Science», «Education», «Work»).


Алгебра
     1. Виконати до 20.05.2020р. № 14.12, 14.24, 15.23;
     2. Виконати до 26.05.2020р. № 15.38, 15.33


Геометрія
   Виконати до 27.05.2020р. № 10.46, 12.38, 12.40.

Інтегрований курс "Україна і світ"
     1.§38(ст.277-283)
     2. §38(ст.283-284)
     3. §38(ст.285-287)


Фізика
     1.Прочитати ст.265
     2.Переглянути вказану презентацію
     3.Вправа 7, ст. 256


Хімія
    1.Опрацювати параграфи 49. Робочий зошит ст. 135 (І рівень). Переглянути відео

Біологія
1. Вивчити матеріал по темі «Регуляція ембріонального розвитку» (параграф 51).
    Виготовити пам’ятку «Тератогени. Причини і наслідки».
2. Опрацювати матеріал по темі «Періоди постембріонального розвитку» (параграф 58).
   Підготуватись до виконання тесту по темі «Ембріогенез»

Географія
18.05.2020. Тема « Міжнародні економічні зв’язки України».
1. Прочитати § 45.
2. Повторити § 39 – 45.

22.05.2020. Тема «Підсумковий урок теми « Африка. Україна в міжнародному просторі».

Зарубіжна література


Громадянська освіта


Захист Вітчизни


12.05.2020-15.05.2020 


Українська мова

І група
12.05 Частка. Групи часток за значенням. Правопис часток. Виконати
завдання на classroom. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QI3wQOA1Ezw
14.05 Вигук як особлива частина мови. Виконати завдання на classroom
15.05 Не і ні з різними частинами мови. Виконати завдання на classroom
Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs  

ІІ група
Вправа 1. Відредагуйте речення, знайшовши порушення морфологічних норм сучасної української літературної мови. Випишіть відредаговані словосполучення.
1. По її очам видно всю біль, всю гіркоту розчарування. 2. Передайте ці два документа Старко Тарасу Анатолійовичу. 3. До акту перевірки можуть додаватися документи або їхні копії, які свідчуть про факти порушень. 4. З тисячу дев’ятисот дев’яноста другого року частка США в іноземних інвестиціях в економіку України скоротилася з двадцять відсотків до шістнадцять цілих чотири десятих відсотку, частка Німеччини – з двадцять відсотків до шість цілих дві десятих відсотку. 5. Давайте поміркуємо над тим, чи має ввічливість національність. 6. Подивившись кінофільм «Чорна рада», мені стала зрозумілою суть однойменного роману П.Куліша. 7. Не повинні ігноруватися законні побоювання щодо можливих впливів на оточуюче нас середовище.
Вправа 2. Укажіть, до якої частини мови належать виділені слова в реченнях, визначте, яким способом вони утворені? Випишіть лише виділені слова.
1. На подвір’я школи зайшов уже не як сторонній, а як господар. 2. Як тополя, стала в полі при битій дорозі. 3. Доповідь повинна бути не яка-небудь, а зразкова. 4. Людина він нічого собі. 5. Один комарик молодий розхвастався перед старим … 6. Так згинули Редька молодший із братом та Сава Турчин, останній за те лиш, що побив вікна колись у Гавриша, тестя Підпари. 7. Василькові самому було нудно сидіти в хаті, а надворі світило сонце і від легенького морозцю всі дерева аж іскрились. 8. Учитель не повинен нудно викладати матеріал. 9. Важко дихає земля, дощику просить.10. Коло Гафійки сидів Олекса Бедзик, якого в селі звали Півтора Лиха. 11. Загін залишився  просто неба в полі під дошкульним вітром. 12. Коли і де просвіток я побачу? 13. Стало чути, як рівно дзвенить дрібна мошкара, стовпами встаючи над головами бійців. 14. Зирк – а вулицею йде батько.
Вправа 3. Знайдіть серед запропонованих словосполучень такі, у яких допущено граматичні помилки; випишіть ці словосполучення та виправте їх. 
Маленьке кенгуру, зношений кашне, залізничне депо, лікувальний алоє, тонким філігранем, недосяжне Юнгфрау (гора), пухнастий боа, Сорочинська ярмарка, зораним ріллям, далеким Сибіром, опублікував «Таймс», досвіченого ковзаняра,  кусучим комарем, маленьке задавака, казки Ганс Христіана Андерсена, проза Данта.

Українська література

Повторити вивчене за даним матеріалом.

Мистецтво

     1. Опрацювати презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=bp5HzIDh9dI
     2. Дослідити різні стилі й напрями джазу, рок- і поп-музики в Америці.

Англійська мова
І та ІІ групи

1. a) Підготуватись до контролю письма (повторити теми «Accidents and Disasters», «Science», «Education», «Work» та граматичний матеріал: All Tenses, Active and Passive voices, time clauses).
    b) Join the link and do all exerciseshttps://drive.google.com/drive/my-drive

Алгебра

1. Виконати до 13.05.2020р. № 20.32, 20.36, 21.19(4);
2. Виконати до 19.05.2020р. ст.222, № 1-9.
                            

Геометрія

Виконати до 20.05.2020р. ст. 359, № 1-8.

Інтегрований курс "Україна і світ"

1.§37(ст.267-270)
2. §37(ст.271-273)
3. §37(ст.273-277)

Фізика

1.Повторити правила і формули §44
2.Дати відповідь на запитання ст.261(усно)
3.Вправа на ст. 264 (3(2))

Хімія

1. Опрацювати параграфи 47 - 48. Робочий зошит ст. 122-123 (І, ІІ рівень). 
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=yV36gFUUSHk

Біологія

1. Вивчити матеріал по темі «Запліднення та його біологічне значення» (параграф 49)
2. Опрацювати матеріал по темі «Етапи ембріогенезу людини» (параграф 50).

Географія

15.05.2020 
Тема « Україна в геополітичному вимірі».
Прочитати § 44.

Зарубіжна література

Підготуватися до контрольної роботи (за творчістю Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо, М.
Метерлінка, Й. Ягелло).

  

Громадянська освіта



Захист Вітчизни

(Юнаки)

Домедична допомога. Тема 2. Надання домедичної допомоги при кровотечах.
Заняття 1. Види кровотеч. Алгоритм дій при кровотечі. Техніка застосування прямого тиску на рану. п. 51,52

Заняття 2. Техніка накладання турнікета на верхні та нижні кінцівки. п. 53,54


 (Дівчата)
Заняття 3. Порядок надання домедичної допомоги при переломах і вивихах.
Особливості накладання шин на верхню та нижню кінцівки. п. 34,35
Заняття 4. Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі голови.
Алгоритм надання домедичної допомоги при травмі хребта. п. 36,37


04.05.2020-08.05.2020 

Українська мова

І група
04.05. Контрольна робота з теми «Дієслово та його форми. Прислівник».
05.05. Прийменник. Переглянути відео та виконати завдання на classroom. https://www.youtube.com/watch?v=RM8nvWnMmhY
07.05. Сполучник. Переглянути відео та виконати завдання на classroom.
08.05. Правопис сполучників. . Переглянути відео та виконати завдання на classroom.

ІІ група
1. Провідміняйте 1147.
2.(Усно)Відредагуйте подані речення, поясніть характер помилок.
1. Він просидів цілий вечір, обдумуючи свою автобіографію. 2. У мойого брата канікули вже розпочалися. 3. Викладачка запропонувала студенту вичитати свою доповідь. 4. Я впевнений, що доля випускників у своїх руках. 5. Матвієвська У.С. входить до складу комісії з питань екології. Про її роботу неодноразово писали в районній газеті. 6. Коли мама побачила, як я прибрала в кімнаті, вона схопилася за свою голову. 7. У кожної людини є своя заповітна мрія. 8. Сьогодні дружина попросила мене приготувати собі сніданок. 9. Під час експерименту показник не фіксувався, отже він не може бути врахований. 10. Як мені б хотілося 40 мати фотографію Тетяни, я її так поважаю, що постійно б носив її із собою.
3. Розподіліть дієслова у дві колонки: А - 1 дієвідміна, Б - 2 дієвідміна
Вирости в очах. Говорити правду. Радіти разом. Пахне весною. Шумить ліс. Любити землю. Працювати із задоволенням. Зустріти друга. Написати твір. Прочитав роман. Вивчила вірш. Бажає щастя.

Українська література

1.Дайте відповіді на питання (усно).1.Що таке щастя? 2. Що спонукало В. Винниченка написати саме такий твір? 3. Чому головна героїня відмовлялася назвати своє ім’я? 4. Чи стануть щасливими головні герої?
3. Завдання на класрумі.

Мистецтво

     1. Опрацювати презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=bp5HzIDh9dI
     2. Дослідити різні стилі й напрями джазу, рок- і поп-музики в Америці.

Англійська мова
І та ІІ групи

1. a) Підготуватись до контролю читання (повторити лексичний матеріал)
    b) 3 Skills Work – Workbook: ex. 1-3, p. 37
    c)  3 Progress Check – Student Book: ex. 1-2, p.
         Cлова розміщені у групі Viber.
2. a) Підготуватись до контролю аудіювання (повторити лексичні одиниці).

    b) Join the link and do TASK 1-3

Алгебра

1. Виконати до 06.05.2020р. §24 № 24.4, 24.10;
2. Виконати до 05.05.2020р. §24, № 24.6, 24.8, 24.15.
                            

Геометрія

Виконати до 13.05.2020р. № 2.37, 2.38, 4.6.

Інтегрований курс "Україна і світ"

1. §35(ст.259-262)
2. §36(ст.262-264)
3. §36(ст.265-267)

Фізика

1. Прочитати та вивчити правила і формули §44
2. Повторити правила і формули на ст. 263
3. Вправа на ст. 264 (3(1), 4(1))

Хімія

1. Контрольна робота. Повторити параграфи 40 - 44. Орієнтований варіант контрольної роботи у вайбергрупі.

Біологія

1. Повторити параграфи 42 – 48. Підготуватись до контрольної роботи по темі  «Репродукція та розвиток - 1».
2. Контрольна робота по темі «Репродукція та розвиток - 1».

Географія

.04.05.2020 Тема « Особливості економіки країн Африки. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Африки».
1.Прочитати § 41.
2.Виконати практичну роботу № 7 (завдання в робочій групі вайбер).

08.05.2020 Тема «Єгипет. Південна Африка».
Прочитати § 42, 43.

Зарубіжна література

Дописати твір на тему: «Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі- феєрії «Синій птах».


Громадянська освіта

04 травня 2020 року.
Практичне заняття «Організація Об’єднаних Націй».
Опрацюйте підготовлену презентацію.

06 травня 2020 року.
Тема 49,п.1-2, с.240 – 243 «Україна – член світового співтовариства».
Виконайте практичне завдання на с. 243.

Захист Вітчизни

(Юнаки)
Домедична допомога. Тема 1. Базова підтримка життя.
Заняття 1. Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця. Алгоритм дій. Основні правила та порядок проведення реанімації. П.44,45
Заняття 2. Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу). Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів. П.46,47
Заняття 3. Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання. Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору. П.48
Заняття 4. Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками. П.49

 (Дівчата)
1. Техніка тампонування рани. П.30
2. Техніка накладання компресійної пов’язки. П.31
3. Поняття про переломи кісток, їх класифікація. Ознаки переломів. П.32
4. Вивихи суглобів, їх класифікація. Ознаки вивихів. П.33

Інформатика всі завдання

Сайт Основи веб-технологій https://cutt.ly/jyanjvx
10-а клас
Тема 3.4, 3.5
13.03.2020
Проектування та верстка сайта
16.03.2020
Тест 2.8: Позиціювання елементів веб-сторінки за допомогою стилів. Тест 2.8_1: "Розмітка веб-сторінки"
20.03.2020
3.7. Практична робота. Проектування веб-сторінки за допомогою стилів. Тест
30.03.2020
3.8. Практична робота. Проектування та верстка веб-сайта.
03.04.2020
Тема 1.3. Тест Типи сайтів.
06.04.2020
Практична 4.2  Використання форм
10.04.2020
Веб-програмування
Практична 4.3_1 (приклади сценаріїв JavaScript)
13.04.2020
Практична 4.3_2 (вікна і тести з вікнами)
24.04.2020
Практична 4.4  «Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування»
27.04.2020
Хостинг сайтів
04.05.2020
Розробка проекту
4.6. Практична робота «Розміщення сайту на сервері»
08.05.2020
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. Просування сайтів. Тест 5.1
15.05.2020
Розробка власного проекту та його хостинг. Консультації
18.05.2020
Консультації. Захист проектів
22.05.2020
Захист проектів
25.05.2020
Повторення вивченого
29.05.2020

Українська мова

І група
27.04 
1. Прислівник. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=20FNFA5H5BA&t=52s
2. Виконати завдання на класрум.
28.04
1. Ступені порівняння прислівників. Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=R1uL-6lJF6Y
30.04
1. Правопис прислівників. Переглянути відео за посиланням

ІІ група

Виконуємо вправи за посиланням, орієнтуючись на розглянутий на уроках матеріал.

Українська література

1. Опрацювати біографію В.Винниченка за підручником для профільного навчання.
2. Читати новелу «Момент», драму «Гріх».

Мистецтво

     1. Переглянути презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=bp5HzIDh9dI
     2. Дослідити різні стилі й напрями джазу, рок- і поп-музики в Америці.

Англійська мова
І та ІІ групи

1. a)  3В – Workbook: ex. 7-11, p. 31
    b)  Повторити написання “an email applying for a job”, див. Writing Bank 3 p. WB3
    c)  Повторити «will/going to/ Present Simple/Present Continuous» -   p. GR 9 – GR 11;   
    d)  study new words:
         Конспект та слова розміщені у групі Viber.

2. a)  Підготуватись до контрольної роботи.
         Workbook: ex. 9, p. 127
    b) Повторити написання “an email applying for a job”, див. Writing Bank 3 p. WB3, ex. 7, p. 47
        (написати лист-резюме)
   c)  Повторити «will/going to/ Present Simple/Present Continuous» -   p. GR 9 – GR 11;   
   d)  Повторити лексичний матеріал.

Алгебра

1. Виконати до 29.04.2020р. §23 № 23.2(2,4), 23.4(1)
2. Виконати до 05.05.2020р. §23, № 23.6(1,3), 23.12(1)
                            

Геометрія

Виконати до 06.05.2020р. Повторити аксіоми стереометрії та наслідки з них.

Інтегрований курс "Україна і світ"

§35,письмово завдання 2 ст.262

Фізика

1. Прочитати та вивчити правила і формули §43
2. Опрацювати вказану презентацію.
3. Впр. 43(6,7)

Хімія

Самостійна робота. Повторити параграфи 43,44.

Біологія

1. Вивчити матеріал по темі «Порушення клітинного циклу» (параграф 48). 
2. Опрацювати матеріал по темі «Гаметогенез та його періоди» (параграф 49).

Географія

1. Тема « Загальна характеристика Африки. Сучасна політична карта Африки».
2. Прочитати § 39,40.

Зарубіжна література

 Прочитати «Синій птах» М. Матерлінка (https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663).
(Виконати до 22.04)

Громадянська освіта

27 квітня 2020 року.
1. Тема 47, с.230 – 234 «Європейська інтеграція. Виклики сучасного світу».
2. Опрацюйте підготовлені презентації.
3. Дайте усні відповіді на запитання після опрацювання теми с.234.

29 квітня 2020 року.
1. Тема 48, с.235 – 240 «Україна – член європейського співтовариства».
2. Опрацюйте підготовлену презентацію.
3. Дайте усні відповіді на запитання після опрацювання теми с.240.

21.04.2020-24.04.2020  

Англійська мова

І та ІІ групи

1. a) 3FStudent Book:  to work out Writing Bank 3 p. WB3
        (вивчити як написати an email applying for a job”),
        ex. 2,  p. 46 (опрацювати зразок написання an email applying for a job)
    b) 3F – Workbook: ex. 1-4, p. 36
    c)  repeat «will/going to/ Present Simple/Present Continuous» - p. GR 9 – GR 11;   
    d) study new words:
         Конспект та слова розміщені у групі Viber.

Українська мова

І група

1. Теми «Дієприкметник», «Дієприслівник». Переглянути відео за посиланням
2. Виконати завдання на classroom.

ІІ група

Виконати у зошитах 1 варіант самостійної роботи за посиланням 
https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-chislivnik-18547.html

Українська література

Написати контрольний письмовий твір(теми твору – на classroom)


Мистецтво

      Створити мистецький проект «Голівуд – імперія кіно» або «Дісней і Діснейленд».

Алгебра

1. Виконати до 22.04.2020р. Повторити диференціювання функцій
2. Виконати до 28.04.2020р. §21, № 21.20, 21.24
                            

Геометрія

Виконати до 28.04.2020р. №13.28, 13.32

Інтегрований курс "Україна і світ"

1. §33
2. §34

Фізика

1. Прочитати та вивчити правила і формули §42
2. Впр. 41(2,3), впр.42(2,3)

Хімія

Самостійна робота. Повторити параграфи 43,44.

Біологія

1. Вивчити матеріал по темі «Способи розмноження клітин еукаріотів» (параграф 46). 
2. Опрацювати матеріал по темі «Ріст і розвиток клітин» (параграф 47).


Географія

24.04.2020   Тема « Підсумковий урок теми «Америка».


Зарубіжна література

Прочитати «Синій птах» М. Матерлінка (https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663).
(Виконати до 22.04)

Громадянська освіта

1. Тема 46, с.225 – 230 «Міжнародне право».
2. Опрацюйте подані презентації.
3. Дайте усні відповіді на запитання після опрацювання теми с.230.

13.04.2020-15.04.2020  

Українська мова

І група
1).Контрольна робота з теми «Морфологія» в classroom.
2) Тема «Дієслово». Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0.

ІІ група
Вправи на classroom.

Українська література

1. Вивчити біографію О.Олеся ( за підручником) , створити слайд на classroom.
2. Читати поезії «О слово рідне, орле скутий…», «Яка краса – відродженнякраїни», «Чари ночі», «По дорозі в казку».
3. «Чари ночі» вивчити напам’ ять.

Англійська мова

І та ІІ групи

1. a) 3В – Student Book:  ex. 1, 2, 3, 4, 6, p. 40;
    b) Повторити граматичний матеріал «will/going to/ Present Simple/Present Continuous» -
         p. GR 9 – GR 11;
    c) – Workbook: ex. 1-3, p. 30;
    d) 3D – Student Book: ex. 2, p. 44 (Listening Skills);
    e) study new words.
    Конспект та слова розміщені у групі Viber.


Мистецтво

      Створити мистецький проект «Голівуд – імперія кіно» або «Дісней і Діснейленд».

Алгебра

1. Виконати до 15.04.2020р. §20, № 20.40, 20.42, 20.44
2. Виконати до 21.04.2020р. §20, № 20.51, 20.56, 20.58
                            

Геометрія

1. Виконати до 22.04.2020р. §15, № 15.16, 15.18.

Інтегрований курс "Україна і світ"

1.§32

Фізика

1. Прочитати та вивчити правила і формули §40-§41
2. Розглянути розв’язану задачу на ст.240

Хімія

1. Опрацювати параграф 44. Підручник ст. 223 вп. 11.
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=g4fzkfFTHNI

Біологія

1. Вивчити матеріал по темі «Особливості процесів регенерації у людини. Роль стовбурових клітин в процесах регенерації» (параграф 44). 
2. Опрацювати матеріал по темі «Сучасні досягнення регенеративної медицини та трансплантології» (параграф 45).

Географія

Підготуватися до контрольної роботи по темі « Країни Америки». § 32 – 38.

Зарубіжна література

1. Ознайомитися із біографією М. Матерлінка (https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE).
2. Прочитати «Синій птах» М. Матерлінка (https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663).
(Виконати до 22.04)

Громадянська освіта

13 квітня 2020 року.
Тема 44, с.216 – 220 «Інтеграція та глобалізація».
Поміркуйте над завданням с.219 щодо небезпеки глобалізації для молоді.
Дайте усні відповіді на запитання після опрацювання теми с.220.

15 квітня 2020 року.
Тема 45, с.220 – 225 «Міжнародні відносини».
Дайте усні відповіді на запитання після опрацювання теми с.225.


06.04.2020-10.04.2020

Англійська мова

І та ІІ групи

1. a) 3С – Student Book:  ex. 1, 3,  p. 42;
    b) Вивчити граматичний матеріал «will/going to/ Present Simple/Present Continuous» -
     p. GR 9 – GR 11;
    c) – Workbook: ex. 1-5, p. 28-29;
    d) study new words.
Конспект та слова розміщені у групі Viber.

2. a) 3С – Student Book:  ex.5, 6, 8 p. 43
    b) – Workbook: ex. 1-5, p. 32
    c)  Повторити граматичний матеріал «will/going to/ Present Simple/Present Continuous» -
     p. GR 9 – GR 11;
    d) study new words.
Конспект та слова розміщені у групі Viber.

Українська мова

І група
1. Переглянути відео за посиланнями; https://www.youtube.com/watch?v=esmNro46yEY
2. Тема «Займенник»
3. Переглянути відео за посиланням; https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY&t=39s
4. Виконати тестові завдання Повідомте учням Код доступу 775290. Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua

ІІ група
1. Виконати переказ тексту (classroom)/
2. https://www.youtube.com/watch?v=q84EG6dBrVM Переглянути відео. Нову інформацію законспектувати.
3. Провідміняти числівники 97, 558, 1774.

Українська література

1.Опрацювати біографію Миколи Вороного за профільним підручником, виписати до зошита  три інформаційні позиції – характеристики поета.
2.Читати такі поезії: «Інфанта», «Блакитна панна», «Легенда».
3.Письмово пояснити значення слів: лине, серпанок, блавати, арабески, інфанта
4. Прогляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=mQ9640s9wUo

Мистецтво

Творчість аргентинського композитора А. П’яццолли.


Алгебра

  1. Виконати до 08.04.2020р. Прочитати §19
  2. Виконати до 14.04.2020р. §20, N 20.22, 20.24, 20.30, 20.34  
                            

Геметрія

  1. Виконати до 15.04.2020р. §15, N 15.10, 15.12, 15.14

Інтегрований курс "Україна і світ"

 1. §31,письмово завдання 2 ст.226
 2. Повторити §25-31. 


Фізика

1. Прочитати та вивчити правила і формули §39
2. Виконати вп.39 (3-4)

Хімія

1.Повторити параграфи 42, 43. Робочий зошит ст. 117-118 (І,ІІ рівень) ,розв’язки відправити на ел. адресу ulynaglysh@gmail.com.

Біологія

1. Вивчити матеріал по темі «Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування   видів» (параграф 42). 
2. Опрацювати матеріал по темі «Процеси регенерації у різних груп еукаріотів» (параграф 43).

Географія

06.04.2020 Тема « Канада».
1. Прочитати § 37.
2. Завдання 1 ст. 207 письмово в зошиті.
10.04.2020 Тема « Бразилія».
Прочитати § 38.

Зарубіжна література

1. Ознайомитися із біографією А. Рембо (https://www.youtube.com/watch?v=stQqbGgVwVk)

2. Виразно читати та аналізувати вірші «Голосівки» та «Моя циганерія». (Виконати до 13.04)


Громадянська освіта

06 квітня 2020 року.
1. Тема 43, с.210 – 214 «Лобіювання інтересів та корупція».
2. Випишіть які основні форми прояву лобістської та корупційної діяльності проявляються в Україні. Чому саме ті форми, на Вашу думку? Яким чином їх можна подолати?
3.Дайте усні відповіді на запитання після опрацювання теми с.214.

08 квітня 2020 року.
1. Практичне заняття по розділу VІ .
2. Складіть бізнес-план власного майбутнього підприємства. Подумайте, на що основне, при його складанні, ви маєте звернути увагу.


30.03.2020-03.04.2020

Англійська мова

І та ІІ групи

1. a) Мodule 3Student Book:  ex. 2, 3,  p. 37;
    b) Вивчити граматичний матеріал «will/going to/ Present         Simple/Present Continuous» з конспекту  
    c) скласти 7-8 речень до гаматичних правил;
    d) study new words.
Конспект та слова розміщені у групі Viber.

2. a) 3А – Student Book:  ex.1,5, 6, p. 38-39
    b) 2F – Workbook: ex. 6, p. 24
    c)  Вивчити граматичний матеріал «will/going to/ Present        Simple/Present Continuous» - p. GR 9 – GR 11;
    d) study new words.

Слова розміщені у групі Viber.


Інформатика

06/04/2020 Переглядаємо теоретичний матеріал. Здаємо тест.
https://sites.google.com/site/schoolratusha/profilni-speckursi/informacijni-tehnologiie/osnovi-veb-dizajnu/rozdil-1/tipi-sajtiv-ta-ieh-struktura


  1. (30/03/2020) Тест 
  2. Практична робота  Хто не знає, як робити практичну - пререглядаємо відеозапис
    Практичні роботи,  можете надсилати на адресу 
    1 група nadiyamanko@ukr.net
    2 група andriymanko@gmail.com 

Інтегрований курс "Україна і світ"

§30, письмово завдання 1,3 ст.223

Українська мова

І група
1)      Тема «Прикметник»: переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic
2)      Виконати тестові завдання за посиланням: Повідомте учням Код доступу 566394 . Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
3)      Тема «Числівник»: переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k&t=340s
4)      Провідміняти подані числівники: 37, 146, 695, 1473.
Виконати тестові завдання за посиланням: Код доступу 186006Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

ІІ група
 Виконайте тест за посиланням. 

Проглянувши ролик, створіть схему займенника.

3) виконайте вправу 
12. Спишіть речення, розкриваючи дужки. Випишітьзайменники, укажіть їхній розряд та відмінок.
I. Я дивлюсь на вишні, і в них справді то тут, то там паленіють розпухлі щічки. 2. У житах щось зашаруділо і незабаром на дорогу викотився їжак (М. Стельмах). 3. Рибина летіла вище лисеняти, але воно прудко підскочило й ухопило передніми лапами (Гр. Тютюнник). 4. Нас розлучали з рідними, життям і навіть мрією, але (ні) що й (ні) коли не розлучило з вірою (Б. Олійник). 5. Валерієві не хотілося (ні) кого бачити, (ні) (з)ким говорити, і він лишився на горищі (Ю. Мушкетик). 6. З брехні люди не мруть, та вже їм вірине ймуть (Народна творчість). 7. Вмирає все в житті, та не вмирає слово, народжене в крові, засвічене багрово, заплетене в літа, немов сувора нить (А. Малишко). 8. Дружба має різні прояви, але закон у неї один – вірність (М. Коцюбинський). 9. Він (ні) чого не бачить, але чує далекий шум – то шумлять смереки (Гр. Тютюнник). 10. Привчав мене батько трудитись до поту, а мати – любити пісні (П. Воронько). 11. Чи то мені здається, чи то справді свист тихшає (М. Коцюбинський). 12. Все частіше то там, то тут чувся веселий сміх (Ю. Збанацький).

Українська література

  1. Виконайте тест  Леся Українка. "Лісова пісня".                     
1. Де і коли була написана "Лісова пісня"?
а) м. Кутаїсі, 1911    
б) м. Сурамі, 1910    
в) с. Колодяжне, 1910
г) м. Луцьк, 1903.
2. Визначте  жанр "Лісової пісні". Таке визначення твору дала сама Леся Українка.
а) Драматична поема
б) Драма-феєрія
в) Драма-казка
г) Фантастична поема.
3. Де відбуваються події, описані письменницею?
а) Урочище Нечимне
б) Околиця поліського села
в) Старезний, густий, предковічний ліс на Волині
г) Село Колодяжне .
4. Драма-феєрія складається з
а) прологу і трьох дій
б) чотирьох дій
в) трьох дій і епілогу
г) прологу і чотирьох дій.
5. Темою драми-феєрії "Лісова пісня" є
а) історія кохання Мавки і Лукаша
б) фантастичні пригоди у поліському лісі
в) зіставлення світу людини та світу природи в їхніх гармонійних і дисгармонійних взаєминах
г) розповіть про світ міфічних істот, який ворогує зі світом людей.
6. Кому належать слова: "Ну, як-таки щоб воля - та пропала? Се так колись і вітер пропаде!"?
а) Перелеснику
б) Килині
в) Мавці
г) Дядькові Леву.
7. Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?
а) Лукаш
б) Дядько Лев
в) Килина
г) Мати Лукаша.
8. Трагедія самозради розкривається в драмі через образ
а) Мавки
б) Лукаша
в) дядька Лева
г) Лісовика
9. У яке дерево перетворилася заклята Килиною Мавка?
а) тополю
б) вербу
в) яблуню
г) осику.
10. Про кого із своїх героїнь Леся Українка пише: "Лукава, як видра, хижа, наче рись"?
а) Матір Лукаша
б) Русалку Польову
в) Килину
г) Мавку.
11. Не зміг "своїм життям до себе дорівнятись". Про кого з героїв "Лісової пісні" йдеться?
а) Перелесника
б) Водяника
в) Лукаша
г) Дядька Лева.
12. Драма "Лісова пісня" за стильовою манерою - це
а) сентиментальний твір
б) реалістичний твір
в) імпресіоністичний твір
г) неоромантичний твір. 

2.   Останній монолог Мавки вивчити напам’ять.

3.    https://www.youtube.com/watch?v=ALmTwI2-gTY Прослухайте текст монологу.

4.   Для творчих Створіть власне відео з декламацією монологу або поезії “Сontra spem…”

Мистецтво

  • Мистецтво бального танцю Латинської Америки. Зробити конспект.                                     https://sites.google.com/site/mistectvobalnogotancu/balni-tanci/latinoamerikanska-programa
  • Підготувати повідомлення про відомого українського хореографа, народного артиста України Чапкіса Григорія Миколайовича.

Алгебра

    1)  31.03.2020р.  §17  № 17.6, 17.10, 17.16    
    2)  01.04.2020р.  §19  № 19.4, 19.8, 19.12        
                            

Геметрія

   1)  01.04.2020р.   §15  № 15.2, 15.4, 15.6, 15.8

Фізика

  1.Прочитати та вивчити правила і формули§38, повт.§36-§37.
  2.Розглянути розв’язану задачу на ст.227.
  3.Виконати вп.38(1,2,5).

Хімія

 1.(31.03) Вивчити параграф 43, підготувати конспект. Робочий зошит ст. 116-117 , розвязки          відправити на ел. адресу ulynaglysh@gmail.com.

Біологія

Обов’язкове
1.Повторити тему "Генетика людини" (параграфи  35 - 38). Переглянути відео урок:
2. Вивчити матеріал по темі "Генетика людини"( (параграфи  39 - 41). Зробити карту понять або
    опорний конспект до 39 параграфу.
3. Виконати лабораторну роботу№2 на ст. 155.

Творче (на вибір)
1. Створити запитання до 40 параграфу (використовуючи сервіс Learningapps).
2. Виготовити пам’ятку «Коронавірус - загроза людської успішності» або «Заражена планета 
    Шляхи виходу…» (використовуючи сервіс  Canva).
3. Зробити карту понять до 39 параграфу (використовуючи сервіс MindMeister).

Додаткове
Будь ласка, зареєструйтесь на сайті mozaBook та mozaWeb (безкоштовно). Тут є українські електронні підручники, 3D-презентації, відео та ілюстрації, інструменти й ігри (дуже цікаво і пізнавально). Перегляньте матеріал по темі.

Географія

Тема « Особливості економіки країн Америки».
1. Прочитати  § 34.
2. Створіть презентацію « Країна Америки» за типовим планом.
( Список буде розміщено в групі).

Тема « США».
1. Прочитати  § 35, 36.
                    
3. Завдання 5 ст. 192 письмово у зошиті.

Зарубіжна література

1. Прочитати та проаналізувати поезії Ш. Бодлера «Альбатрос» та «Відповідності». Виписати композиційні особливості (тему, ідею, художні засоби).
2. Ознайомитися із біографією Поля Верлена (https://www.youtube.com/watch?v=KDnLRaQQFs8).
3. Прочитати та проаналізувати поезії П. Верлена «Поетичне мистецтво» та «Осіння пісня». Виписати композиційні особливості (тему, ідею, художні засоби). (Відеодекламування поезії «Осіння пісня»  https://www.youtube.com/watch?v=sIgcvZtJzD8)

Громадянська освіта

30 березня 2020 року. Тема 41, с.202 – 206 «Підприємництво».
1. Випишіть які функції виконує підприємець у ринковій економіці та які його мета та завдання як підприємця.
2. Складіть піраміду рис підприємця, використовуючи при цьому дані про відомих людей-підприємців. 
3. Визначте на яке місце ви поставите соціальну відповідальність підприємця і чому.
4. Дайте відповіді на  запитання  після опрацювання теми с.206.

01  квітня 2020 року. Тема 42, с.206 – 210 «Ринок праці».
1. Випишіть які функції виконує підприємець у ринковій економіці та які його мета та завдання, як підприємця.
2. Виконайте практичні завдання на с. 207, на с. 209 виконайте завдання «Виконайте в команді».
3. Складіть  своє резюме для отримання певної уявної посади
4. Дайте відповіді на  запитання  після опрацювання теми с.210.


12.03.2020-20.03.2020

Українська мова

І група  
  1. Параграф 54 (вивчити таблицю), вправа 5 ст. 173
  2. Параграф 55-56 (таблиця), вправа 5 ст. 177.
  3. Параграф 57-58 (таблиця), вправа 7 ст. 183...                                                                        
ІІ група                                                                                                                                        

  1. Повторити правила про іменник і прикметник. Підготувати повідомлення «Творення прикметників»,
  2. Виписати з даного тексту іменники-приклади до усіх відмін(по2-3), усі прикментники, вказавши види.
Уміти вчитися необхідно. У народі є мудра притча:
Якщо людині дати одну рибину, вона буде сита один день, якщо дати дві рибини, вона буде сита два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде сита все життя
Отже, навчившись вчитися, ви будете самостійно підніматися зі сходинки на сходинку довгого шляху пізнання.
Запам’ятайте такі поради:
  • Спостерігай явища навколишнього світу.
  • Думай, зіставляй, порівнюй предмети, явища, знаходь незрозуміле, роби висновки і узагальнення.
  • Висловлюй власну думку.
  • Читай вільно, виразно, свідомо.
  • Вільно, досить швидко, красиво і правильно пиши.
  • Знаходь у книзі матеріали з питань, що тебе цікавлять.
  • Слухай вчителя і водночас записуй короткий зміст його розповіді.
  • Роби попередній логічний аналіз тексту під час його читання.
  • Пиши твори розповіді про побачене, спостережене і ін.
  • Виробляй уміння одночасно зберігати в пам’яті числові дані і робити обчислення.
  • Складай задачі, аналогічні розв’язаним.
  • Стисло передавай думку про явище чи подію.
  • Пиши реферати, користуючись кількома джерелами.
  • З чого ж складається вміння вчитися?
  • Слухати вчителя, пов’язуючи його слова зі своїми думками.
  • Вміння засвоювати знання з підручника і оволодівати практичними навичками.
  • Вміння спостерігати і розповідати про це, досліджувати та описувати предмет чи явище, робити висновки.
  • Вміння перевірити правильність своєї роботи, готовність до уроку, до виконання домашнього завдання.
  • Вміння застосовувати здобуті знання на практиці.
  • Знання потрібні усім. Без них людина не може пізнавати природу, керувати сучасною технікою, не може й сама бути гармонійною особистістю.
А що таке знання?
  • Знання - узагальнений досвід людства, що відображає різні галузі дійсності у вигляді фактів, правил, висновків, ідей, теорій, якими володіє наука.
  • Сьогодні ні школа, ні вищий навчальний заклад не можуть дати людині знань на все життя, бо самі знання можуть змінюватися. Вимога часу: встигати за знаннями.
  • Тому-то все частіше говорять про потребу безперервної освіти, про необхідність привчити себе вчитися, бо ні виховання, ні освіта не можуть бути дані в готовому вигляді. Стати освіченим - означає досягти цього власними силами, власним напруженням, власною діяльністю.
Для допитливих і на майбутнє https://www.youtube.com/watch?v=NxzglRY18h0&fbclid=IwAR1nYK5Rq5NKoaqzHc9HB40pKGkHbft2mN2pejxUhvcu1_KwQr6JU7GqM3I

Українська література

  1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Nervg_RnMkM
  2. Читати «Лісову пісню» Лесі Українки
  3. «Contra spem spero» вивчити напам’ять.
  4. https://www.youtube.com/watch?v=meq1XXJXgaQ Уміти аналізувати драму усно.
  5. Письмово створити цитатну характеристику Мавки або Лукаша.
  6. Усне есе "Чому Лукаш своїм життям не зміг до себе дорівнятись?"

Зарубіжна література

  1. Опрацювати тему «Модернізм. Течії раннього модернізму» (підручник, ст. 142-152)
  2. Ознайомитися із біографією Шарля Бодлера та скласти анкету письменника. 
  3. Переглянути експрес-урок про вірші Шарля Бодлера (https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU). 
  4. Скласти схему «Структура збірки «Квіти зла»

Англійська мова

  1. Завдання на карантин з 16. 03. 2020 - по 21. 03. 2020    ( І та ІІ групи)

    1. a) 2EStudent Book:  ex. 3, 4,  p. 29;
        b) 2E – Workbook: ex. 1-4, p. 23;
        c) repeat past time forms - p. GR 6 – GR 8;
        d) study new words:
    2E
    both … and
    compass
    disturb
    first aid kit
    get lost
    get stung
    hike
    hiker
    limp
    painful
    set out
    sting
    to make matters worse
    twisted ankle
    wasp nest

    і… і
    компас
    турбувати
    аптечка
    загубитись
    отримати смертельні укуси, задушити
    похід
    турист
    кульгати
    хворобливий, болісний
    почати подорож
    жало
    погіршити справи
    підвернена гомілка
    осине гніздо




















    2. a) 2FStudent Book:  to work out Writing Bank 2 p. WB2
            (вивчити як написати story”),
            ex. 2,  p. 30 (опрацювати зразок написання story)
        b) 2F – Workbook: ex. 6, p. 24
        c)  repeat past time forms - p. GR 6 – GR 8;
        d) study new words:
    2F

    a wind blows
    дме вітер
    canoe hire shop
    магазин прокату каное
    capsize
    перекинутий
    fear
    страх
    flow
    потік
    grab
    захопити
    relieved
    радий, полегшено
    rushing water
    стрімкий потік  води
    stare at
    дивитися на
    to their horror
    на їх жах
    unbelievably  
    неймовірно


Алгебра

  1. 1) На 17.03.2020р.
    Розв'язати рівняння:
    1) 2sin2x+sinx-1=0;
    2) 3sinx=2cosx;
    3) sin2x-5sinxcosx+4cos2x=0;
    4) tgx=5;
    5) ctg5x=1
    2) На 18.03.2020р. № 16.23, 16.26, 16.31

Геометрія

№ 14.7 (; 4), № 14.11 (2), № 14.20 (1;2)

Інтегрований курс "Україна і світ"

  1. §27,письмово завдання 2 ст.198
  2. §28
  3. §29,переглянути фільм “Дюнкерк”(2017 р,реж.К.Нолан) і підготувати письмовий відгук на нього.

Географія

  1.   § 32, 33.

Заповнити таблицю письмово в зошиті.
План характеристики
Північна Америка
Центральна Америка
Карибський басейн
Південна Америка
Склад регіону





Природні умови




Природні ресурси




Населення





  1. Параграф 34
  2. Дослідження ( ст. 187 ). На вибір одне з трьох запропонованих письмово в зошиті.

Фізика

  1. Прочитати та вивчити правила і формули §36-§37
  2. Розглянути задачі з поясненням на ст.218-219 та ст.222.
  3. Виконати вп. 36(1-3), вп.37( 2-3).

Хімія

Вивчити параграф 41, підготувати конспект. Робочий зошит ст. 113-114. 


Біологія

Обов’язкове
  1. Підготуватись до контрольної роботи по темі "Спадковість і мінливість" (параграфи 27 - 34), опрацювати матеріал з зошита.
  2. Опрацювати тему "Генетика людини"(параграфи 35 - 38).
Додаткове
  1. Повторити алгоритми розв'язків задач з генетики (повне, неповне домінування, аналізуюче схрещування, зчеплене зі статтю успадкування, задачі на групи крові).
  2. Пройти онлайн тестування "ЗНО. 2020" за темами "Спадковість і мінливість" (тим хто здає ЗНО з біології).
На вибір
  1. Знайти цікаву інформацію по темі "Медична генетика. Спадкові хвороби людини. Методи діагностики" (підготувати повідомлення і цікаві запитання)

Мистецтво


Інформатика

  1. Здати всі тести з теми2 за посиланням
    https://sites.google.com/site/schoolratusha/profilni-speckursi/informacijni-tehnologiie/osnovi-veb-dizajnu/testi
    (Перездавати можна  кілька разів, буду зараховувати кращий результат)
  2. Вивчити теорію 
  3. Додатково: пройти онлайн-курс Основи веб-розробки на Prometheus (Прометеус)

    Захист Вітчизни

    (Юнаки)
         1. Малокаліберна і пневматичні гвинтівки та гладкоствольна рушниця. п.20, ст.86-92
         2. Основи стрільби з пневматичної гвинтівки. п.21, ст.92-98
         3. Загальна будова та види боєприпасів до стрілецької зброї. п.22, ст.98-104
    (Дівчата)
         1. Види кровотеч. Ознаки та швидке розпізнавання загрозливої для життя кровотечі.    
             Алгоритм дій при кровотечі. п.26, ст.92-96
         2. Техніка застосування прямого тиску на рану. п.27, ст.97-102
         3. Техніка накладання турнікета  на верхні та нижні кінцівки. п.28, ст.102-106


    Громадянська освіта

    16 березня 2020 року.
    • Тема 39, с.193-197 «Економіка домашнього господарства».
    • Опишіть склад домогосподарства у якому проживаєте (матеріальні, трудові, грошові та технологічні ресурси).
    • Виконайте практичні завдання на с. 196, 197.
    • Дайте відповіді на  запитання  після опрацювання теми с.197 
    18 березня 2020 року.
    • Тема 40, с.198-202 «Бюджет домогосподарств:  види доходів, напрямки витрат, заощадження».
    • Відобразіть «закон Енгеля» графічно, с. 200.
    • Виконайте практичні завдання на с. 200, 201.
    • Дайте відповіді на  запитання  після опрацювання теми с.202.
    • Поміркуйте як раціонально спланувати власний місячний бюджет, якщо у вас 100 грн. кишенькових грошей.  Чи можете ви заощаджувати? 


    Фізична культура

    ЗАВДАННЯ
    ТЕРМІН
    ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

    ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ НА УРОКАХ ВОЛЕЙБОЛУ І ЗФП https://osvita-docs.com/node/151
    ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТИЖНЕВОГО РУХОВОГО РЕЖИМУ
    РАНКОВА ГІГІЄНІЧНА ГІМНАСТИКАhttps://e-ranok.com.ua/upload/b134055u_kompleksni-zanjattja_starsha-gruppa_demo.pdf

    ФІЗИЧНІ ВПРАВИ ПРТЯГОМ ДНЯ:
    • ХОДЬБА НА МІСЦІ З ВИСОКИМ ПІДНІМАННЯМ СТЕГНА;
    • ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГНУЧКОСТІ( В ПОЛОЖЕННІ СТОЯЧИ,СИДЯЧИ, ЛЕЖАЧИ);
    • ВПРАВИ ДЛЯ М’ЯЗІВ РУК,НІГ,ТУЛУБА;
    • ВПРАВИ В УПОРІ ЛЕЖАЧИ НА ПІДЛОЗІ;
    • ВПРАВИ  У РІВНОВАЗІ(СТІЙКА НА ОДНІЙ НОЗІ З РІЗНИМ ПОЛОЖЕННЯМ РУК) 
    • ВПРАВИ ДЛЯ М’ЯЗІВ ЧЕРЕВНОГО ПРЕСА
    • ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ СИЛИ( ПРАВИ З ГАНТЕЛЯМИ, ЕСПАНДЕРОМ)
    • ВПРАВИ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСТАВИ(УТРИМУВАННЯ  ЛЕГКИХ ПРЕДМЕТІВ НА ГОЛОВІ).
    Розширений комрлекс вправ для різних груп мязів
             12.03-21.03

    ПОСТІЙНО
    ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ
    ЩОДЕННО





























                                                                                                      


    Немає коментарів:

    Дописати коментар