Українська мова
____________________________________________________
- Робота на classroom
____________________________________________________
- 1. Перегляньте відео за посиланням
- https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s
- 2. Виконайте самостійну роботу на classroom.
_____________________________________________________-
- Вправа 394(усно), 395(письмово)
- Параграф 34: правила вивчити напам’ять, впр.406,410.
Українська література
___________________________________________________________
- Читати "Іван Сила"
___________________________________________________________
- Робота на classroom
- Виконайте завдання на classroom за повістю “Русалонька з 7 В.
- Скласти генеологічне дерево роду Кулаківських або Міщенків.
____________________________________________________________
1. Підготуватися до контролю аудіювання.
2. Перейдіть за посиланням і виконайте впр. 2 ст. 172
https://drive.google.com/file/d/1sAZeUbbNrkdO8I93EKNY7nmecyJ Pybbs/view?usp=sharing
3. Join the link and complete the sentences with Past Simple or Past Continuous.
https://drive.google.com/file/d/19WXOFwFL4L9fuFFNavah8mQxGh VhP1ho/view?usp=sharing__________________________________________________________________________
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1VFNkQ4U0rne9JvkTlbGUsZuWbJcaNVTj%2Fview%3Fusp%3Dsharing%26fbclid%3DIwAR3U02Vpm0zMGVy3vD8jPNfSqC5KvTZdpN8VBVPDRt-LpQThJpvij0ppy5w&h=AT0JSsi_-hd_ORErDEntknSkKjCEWc4gUVcsIXcjFp57XWScYpi5t8mg06WLCSMUkm4tP38cSqcqA9evXAShxUuZdI-4Y2j_ApzKQGI8bfwNpewxk1WbaP52wVwB02BxmKw
_________________________________________________________
1. Перейди за посиланням, переглянь відео і назви тему уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc8nK1J8NiY&index=76&t=0s&list=PLgQNij_
I-bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
2. Вивчи слова
a comedy- комедія
a science fiction film –науково-популярний
a cartoon- мультфільм
a historical film- історична драма
a horror film- фільм-жахів
a musical- мюзикл
an action film- бойовик
a thriller- трилер
a romance- романтичний
a western-вестерн (фільм про ковбоїв)
a war film- фільм про війну
2. Виконай впр. 1 с. 138 (підписати картинки),
3.Перейди за посиланням, переглянь відео. Обери 1 з 5
кінокомпаній і випиши її назву, засновників, найвідоміші фільми,
які були зняті цією кінокомпанією: This is… Its founders (творці)
was/were….and….. The most famous films which were acted there
are…,….,….
https://www.youtube.com/watch?v=5X74tAlVclA&index=77&list=PLgQNij_I-
bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
4. Пригадай: which-який, котрий, when-коли, who-хто
5. Виконай впр. 4 с. 145
6. Вивчи слова:
entertaining- розважальний
depressing- гнітючий
gripping-захоплюючий
fantastic-чудовий
predictable-передбачуваний
interesting-цікавий
brilliant-чудовий
romantic-романтичний
funny-смішний
awful-жахливий
exciting- захоплюючий
boring-нудний
7. За допомогою 4 прикметників, поданих вище, опиши 2 фільми
(один, який Вам подобається, і один, який Вам не подобається.
Назви фільмів можна знайти в інтернеті).
My favourite film is… In my opinion it is….and…
I don’t like… I think this film is….and…
______________________________________________________________________
Вивчити слова:
А ще додається аудіоскрипт діалогу.
Німецька мова
1) Мій дім. Моя кімната.
Лексика: Ст 145, 148.
________________________________________________________________________
- Вивчити напам’ять В. Симоненко «Лебеді материнства»
- Дочитати «Русалонька з 7В»; стор.242, пит.12(письмово).
- Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів.
- Артур Конан Дойл (оповідання про Шерлока Холмса) .
1. Підготуватися до контролю аудіювання.
2. Перейдіть за посиланням і виконайте впр. 2 ст. 172
https://drive.google.com/file/d/1sAZeUbbNrkdO8I93EKNY7nmecyJ Pybbs/view?usp=sharing
3. Join the link and complete the sentences with Past Simple or Past Continuous.
https://drive.google.com/file/d/19WXOFwFL4L9fuFFNavah8mQxGh VhP1ho/view?usp=sharing__________________________________________________________________________
- Перейди за посиланням
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1VFNkQ4U0rne9JvkTlbGUsZuWbJcaNVTj%2Fview%3Fusp%3Dsharing%26fbclid%3DIwAR3U02Vpm0zMGVy3vD8jPNfSqC5KvTZdpN8VBVPDRt-LpQThJpvij0ppy5w&h=AT0JSsi_-hd_ORErDEntknSkKjCEWc4gUVcsIXcjFp57XWScYpi5t8mg06WLCSMUkm4tP38cSqcqA9evXAShxUuZdI-4Y2j_ApzKQGI8bfwNpewxk1WbaP52wVwB02BxmKw
_________________________________________________________
1. Перейди за посиланням, переглянь відео і назви тему уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=Vc8nK1J8NiY&index=76&t=0s&list=PLgQNij_
I-bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
2. Вивчи слова
a comedy- комедія
a science fiction film –науково-популярний
a cartoon- мультфільм
a historical film- історична драма
a horror film- фільм-жахів
a musical- мюзикл
an action film- бойовик
a thriller- трилер
a romance- романтичний
a western-вестерн (фільм про ковбоїв)
a war film- фільм про війну
2. Виконай впр. 1 с. 138 (підписати картинки),
3.Перейди за посиланням, переглянь відео. Обери 1 з 5
кінокомпаній і випиши її назву, засновників, найвідоміші фільми,
які були зняті цією кінокомпанією: This is… Its founders (творці)
was/were….and….. The most famous films which were acted there
are…,….,….
https://www.youtube.com/watch?v=5X74tAlVclA&index=77&list=PLgQNij_I-
bHYG0ovVcVo6fXjuJ1bVWx4Y
4. Пригадай: which-який, котрий, when-коли, who-хто
5. Виконай впр. 4 с. 145
6. Вивчи слова:
entertaining- розважальний
depressing- гнітючий
gripping-захоплюючий
fantastic-чудовий
predictable-передбачуваний
interesting-цікавий
brilliant-чудовий
romantic-романтичний
funny-смішний
awful-жахливий
exciting- захоплюючий
boring-нудний
7. За допомогою 4 прикметників, поданих вище, опиши 2 фільми
(один, який Вам подобається, і один, який Вам не подобається.
Назви фільмів можна знайти в інтернеті).
My favourite film is… In my opinion it is….and…
I don’t like… I think this film is….and…
______________________________________________________________________
Вивчити слова:
- She is ill- вона хвора
- Have a headache- мати головний біль
- Have a toothache- мати зубний біль
- Have a stomache- мати біль у шлунку
- Have an earache- мати біль у вусі
- Have a backache- мати біль у спині
- Have a cold- мати застуду
- Have a sore throat- мати біль у горлі
- Have a rash- мати висип
- Have a cut- мати поріз
- Have hay fever- мати алергію
- Have a bruise- мати синець
- Fall ill (fell)- захворіти
- My head hurts- моя голова болить
- Have a high temperature- мати високу температуру
- Take some medicine- приймати ліки
- Stay in bed- дотримуватись постільного режиму
- Something is wrong with me- зі мною щось не так
- A terrible cut- страшний поріз
- Need something to drink- потрібно щось пити
- What’s the matter with you?- що з вами?
- Cough, have a cough- кашель, кашляти
- Take the temperature- міряти температуру
- I am not well- мені недобре
- Call a doctor-викликати лікаря
- Have flu- мати грип
- Повторити §6 с. 205 та опрацювати таблицю на с. 116.
- Читати та складати діалоги (усно) Ex.4 p. 118, скласти 2 діалоги (письмово)
- Ex. 5 p. 122.
- Виконати завдання Ex. 1 p.125.
- Прослухати аудіозапис (за посиланням нижче) тривалістю 2 хв.35 сек. і
- виконати завдання, які подаються під час прослуховування.
А ще додається аудіоскрипт діалогу.
Німецька мова
1) Мій дім. Моя кімната.
Лексика: Ст 145, 148.
- Вивчити таблицю Впр 3 ст.148., Впр 2 ст.151
- Впр 4b ст.149, Впр.2с ст.152
- Впр 3b, с ст.153 (читати і заповнити таблицю).
- Впр. 1 ст 154 (письмово)
- ст.236:приклад прочитати, ст.237-виконуємо разом, №1083(б),1087(б) -на 4 травня.
- ст.230: письмові відповіді на питання (1-5), №1059(а)-на 27 квітня.
________________________________________________________________________
- ст.192: перевір себе-письмові відповіді на питання (1-4), ст. 192:
- виконуємо разом (1,2) - переписати і вивчити.
- Відеолекція: Лінійна функція (частина 1, підготовка до контрольної роботи, О. Васюренко)
- N875(а), 876(а,в), 869,906,907(а,б).
________________________________________________________________
- ст.182: перевір себе-письмові відповіді на питання (1-6),
- ст. 182-183: виконуємо разом (1,2) - переписати і вивчити.
Геометрія
- ст. 143,150 - усні відповіді на питання, задачі 1,2,3,4,6-переписати і вивчити,- на 7 травня.
- ст. 154 - задача 1,2 - читати, мал. 232,233, ст. 155 - задача 3,4 - читати, мал. 234, 235 - на 30 квітня.
- ст.118 запитання і завдання (1-6).
- Відеолекція: Прямокутний трикутник (геометрія, 7 клас, прямокутний трикутник, osvita Academy; властивості прямокутного трикутника, геометрія 7 клас, О. Чопик)
- N444,445,450,465,460.
________________________________________________________________
- ст.118 запитання і завдання - письмові відповіді.
- ст.118-119: виконуємо разом - переписати і вивчити.
- N442,446.
Історія України
Тема «Суспільне і церковне життя. Сільське господарство. Ремесла. Торгівля. Міста, магдебурське право».
__________________________________________________________________________
Тема «Кревська унія 1385 року і українські землі».
Читаємо § 21-22 , с. 188-197 (автор Гісем).
Дивимось відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs
_________________________________________________________________________
Практичне заняття:
«Зовнішня політика Данила Романовича. Коронація»/ «Данило Романович - будівничий Галицько-Волинської держави»). Готуємо усне повідомлення.
Тема «Держава і суспільство у середньовічному Китаї».
Читати § 29 (автор Пометун)
_______________________________________________________________________
Тема «Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ.
Культура Османської імперії».
Читаємо §28 (автор Пометун).
_________________________________________________________________________
Фізика
Тема: Поведінка тварин
Виготовлення проекту маска для обличчя
Спосіб № 1: маска з бинта чи марлі
Для цього знадобиться: бинт, марля, ножиці, нитка з голкою, вата.
Найпростіший спосіб: візьміть бинт і відріжте від нього 80 сантиметрів.
Складіть відріз вчетверо і прошийте по краях. По кутах можна прив'язати 4
зав'язки по 60 см з цього бинта. Якщо можливості прошити маску немає,
можна просто прив'язати зав'язки по кутах.
Щоб зробити захист більш ефективним, всередину можна покласти шар вати, але небагато. Інакше буде важко дихати.
Якщо є марля, можна скласти прямокутник з трьох шарів марлі, всередину прокласти вату.
Така маска обов'язково повинна прикривати підборіддя, рот і ніс.
Важливо: в марлевій/бинтовій масці можна ходити не більше шести годин.
Їх можна прати, вийнявши вату, а перед повторним використанням обов'язково добре пропрасувати.
Спосіб № 2: тканинна маска
Для цього способу вам знадобиться: квадратний відріз льону або бавовни, два шматка резинки. Розмір підберіть такий, щоб маска щільно охопила ваше обличчя, закривши підборіддя і ніс.
Розмір тканини приблизно 19 х 38 см. Тканину потрібно скласти удвічі і зібрати гармошкою. Краї зігнути і прошити (руками або на швейній машинці), потім пришити резинку.
Обов’язково прогладити тканину.
Тема «Суспільне і церковне життя. Сільське господарство. Ремесла. Торгівля. Міста, магдебурське право».
- Читати § 24 (автор Гісем)
- Дивимось відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
__________________________________________________________________________
Тема «Кревська унія 1385 року і українські землі».
Читаємо § 21-22 , с. 188-197 (автор Гісем).
Дивимось відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs
_________________________________________________________________________
Практичне заняття:
«Зовнішня політика Данила Романовича. Коронація»/ «Данило Романович - будівничий Галицько-Волинської держави»). Готуємо усне повідомлення.
- Читаємо: §17, 18, 19 (підручник О.Гісем)
- Дивимось відеоролик за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=Hc4lC8eWUlk
Тема «Держава і суспільство у середньовічному Китаї».
Читати § 29 (автор Пометун)
_______________________________________________________________________
Тема «Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ.
Культура Османської імперії».
Читаємо §28 (автор Пометун).
_________________________________________________________________________
- Читаємо §21, 22, 23 (підручник Пометун)
- Дивимось відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5Sc_HRtD_TU
- Параграф 39 - 45.
- Описати річку Міссісіпі.
- писати рослину і тварину, що є на даному материку.
- Прочитати та вивчити правила і формули §26-§27.
- Розглянути задачі з поясненням на ст.172 та ст.178.
- Виконати вп.26(2-3), вп.27(2-4).
- параграф 15, 16, 17. ст. 124-125 вправа 2, 3, 4
Тема: Поведінка тварин
- Завдання: Міні -проект «Цікаві ссавці»
- Параграф – 24-27 ПІДРУЧНИК
- Виконати уроки 35,36 з електронного підручника.
- Тема: Соціальні чинники здоров'я.
- Завдання: Створити рекламу "Здоровий спосіб життя".
- Параграф - 24,25 ПІДРУЧНИК
- Заповніть: ОПИТУВАННЯ
Виготовлення проекту маска для обличчя
Спосіб № 1: маска з бинта чи марлі
Для цього знадобиться: бинт, марля, ножиці, нитка з голкою, вата.
Найпростіший спосіб: візьміть бинт і відріжте від нього 80 сантиметрів.
Складіть відріз вчетверо і прошийте по краях. По кутах можна прив'язати 4
зав'язки по 60 см з цього бинта. Якщо можливості прошити маску немає,
можна просто прив'язати зав'язки по кутах.
Щоб зробити захист більш ефективним, всередину можна покласти шар вати, але небагато. Інакше буде важко дихати.
Якщо є марля, можна скласти прямокутник з трьох шарів марлі, всередину прокласти вату.
Така маска обов'язково повинна прикривати підборіддя, рот і ніс.
Важливо: в марлевій/бинтовій масці можна ходити не більше шести годин.
Їх можна прати, вийнявши вату, а перед повторним використанням обов'язково добре пропрасувати.
Спосіб № 2: тканинна маска
Для цього способу вам знадобиться: квадратний відріз льону або бавовни, два шматка резинки. Розмір підберіть такий, щоб маска щільно охопила ваше обличчя, закривши підборіддя і ніс.
Розмір тканини приблизно 19 х 38 см. Тканину потрібно скласти удвічі і зібрати гармошкою. Краї зігнути і прошити (руками або на швейній машинці), потім пришити резинку.
Обов’язково прогладити тканину.
__________________________________
- Робота над виробом
- Тема "Абстрактне мистецтво".
- Переглянути творчий доробок Казимира Малевича та створити абстрактну композицію за мотивами художника.
Немає коментарів:
Дописати коментар